#39000 - Et værk sammen med 2 andre om Horror, som jeg har skrevet på nogen tid, sammen med 2 amerikanske kollegaer. Jeg skriver om den historiske udvikling med udspring i bøger, teater, kunsten og naturligvis filmmediet, hvor de skriver mere om subgenre. Jeg skriver om, hvordan genren har påvirket andre genre, men også i forholdet til samfundet uden for historiernes verden - hvad er det egentlig disse til tider grumme historier forsøger og sige og hvorfor er tro, køn, seksualitet, frygt så stor en del af den, og hvorfor overlever klassiske horrorhistorier årti efter årti og hvilke temaer osv. gjorde sig gældende i de enkelte årtier.
De andre fortælle mere/dybere om udvalgte instruktører, forfattere, skuespillere og som sagt subgenrer der er opstået.
Det lyder meget spændende. Det er ikke en genre jeg har den store kendskab til, men det lyder virkelig lovende. Glæder mig, til at læse den når I engang bliver færdige med den.
Var til Polterabend for en kollega hele dagen i går, og startede så dagen i dag med 1300m svømning med Dyg i Århusbugten. Nu er jeg godt nok smadret :) Prøver at tage mig sammen til at skrive noget manuskript...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har brugt dagen (siden 8.30) på at først gøre hovedrent, siden at rydde vores rodeværelse, så det næsten fremstår respektabelt. Nu er der en mængde kasser der skal på loftet, men jeg magter ikke mere i dag. Det er også godt 8 timers manuelt arbejde! Jeg er vant til ca. 0..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39001 Thomsen 13 år siden
#39002 Takfornu 13 år siden
De andre fortælle mere/dybere om udvalgte instruktører, forfattere, skuespillere og som sagt subgenrer der er opstået.
#39003 bhs 13 år siden
#39004 Takfornu 13 år siden
#39005 gi-jones 13 år siden
#39006 davenport 13 år siden
#39007 Thomsen 13 år siden
#39008 davenport 13 år siden
#39009 Thomsen 13 år siden
Fino! Jeg kigger virtuelt forbi om halvanden. Er lige hoppet på Flensborg-Kolding. :-)
#39010 tiany 13 år siden
Den er pæn, men bliver monoton når man har prøvet at køre halvdelen af strækningen hver dag i 3,5 år :D