Gravatar

#39011 dyg 13 år siden

Som jones sagde, så stod morgenen på en god omgang svømning, og nu skal der løbes en lille tur inden aftenen står på koncert med Mazzy Star.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39012 Richard Burton 13 år siden

Har skrevet en artikel om filmkvalitet
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39013 Takfornu 13 år siden

Meget velskrevet kære kollega :-) ... Du bringer rigtig mange points op, som er vigtige når man snakker filmkvalitet. Jeg er spændt på at læse de kommentarer, som helt sikkert vil komme efterhånden som folk får den læst :-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39014 Takfornu 13 år siden

Har udover at få skrevet for Cinefil og fået tilrettet og gjort ansøgninger og CVer klar til denne uges jobhunting på nettet og IRL - Nu må nogen af dem gerne give pote :)
Gravatar

#39015 Richard Burton 13 år siden

#39013 En smule uenighed påregnes altid :)

#39014 Held og lykke ... trods alt især mest med ansøgningerne :)

Og nu ... dagens roning!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39016 Takfornu 13 år siden

#39015 Debat har aldrig skadet ;) og takker :)

SIR Ridley Scott (39015) skrev:

Og nu ... dagens roning!

Go for Gold :)
Gravatar

#39017 Takfornu 13 år siden

Sidder og laver ansøgninger og kigger efter jobs. Hold fast hvor bliver man depri at være uden job og ikke andet at stå op til at skrive, ringe rundt og kun få diverse udgaver af samme svar :-/

Håber diverse skrive og andre projekter jeg har været en del af henover sommeren giver pote.
Gravatar

#39018 tiany 13 år siden

Har lige bagt pølsehorn... Nu er jeg færdig med at bage, på denne side af fødslen.
Valar morghulis
Gravatar

#39019 HelmerJ 13 år siden

Tilbage fra ferie, stadigt ikke noget at lave.

Men det var en god og tiltrængt ferie.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39020 Thomsen 13 år siden

#39017 - Jeg sender en positiv tanke til dig. Håber, at det snart lykkes!

Øv! Jeg har reddet mig et seriøst hold i nakken efter at siddet otte timer i går uden pause i en dårlig arbejdsstilling i elendig kontorstol for at se optagelser igennem. Jeg er nødt til at dreje hele overkroppen, når jeg skal se til siden. :-)

Nu vil jeg prøve at varme musklerne op med lidt tigerbalsam.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: