Det er efterhånden den største arbejdsplads, det at være arbejdsløs. Og så er Danmark endda et af de lande de klarer sig bedre.
Og det er jo heller ikke nemt at finde en arbejdsplads, når der bliver færre arbejdspladser og flere arbejdsløse. Det er en ond spiral. Og så kigger man lige til Spanien og ser at de ligger på 25 procent og så kan man tage et kig til Grækenland hvor det er helt bankerot. Italien og Portugal klarer sig også elendigt.
Det er godt nok noget en opgave samfundet er kommet på. Det er også i sådan en periode, at man ser hvor vigtige iværksætterne er og vigtig støtten til dem er.
Jeg søger også, men der er sjældent noget relevant. Man bliver så opgivende, træt og i mit tilfælde en smule depressiv. Jeg hader hverdagene, hvor der kan komme breve, regninger og alt muligt der er negativt. Jeg frygter postkassen og telefonen. Det hele er et spørgsmål om penge. Det er svært at leve fra måned til måned, i stedet for at tage et år af gangen. Det der kunne løse ALT i vores situation, er at vinde, arve eller på anden måde modtage 280.000,- Så kunne bekymringerne vaskes væk i et nu! Det er ikke engang særlig mange penge...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det der kunne løse ALT i vores situation, er at vinde, arve eller på anden måde modtage 280.000,- Så kunne bekymringerne vaskes væk i et nu! Det er ikke engang særlig mange penge...
Hvad siger du? Skulle vi to ikke lige komme op med et fedt lille web-koncept der kunne tjene penge af sig selv?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#39021 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
Og det er jo heller ikke nemt at finde en arbejdsplads, når der bliver færre arbejdspladser og flere arbejdsløse. Det er en ond spiral. Og så kigger man lige til Spanien og ser at de ligger på 25 procent og så kan man tage et kig til Grækenland hvor det er helt bankerot.
Italien og Portugal klarer sig også elendigt.
Det er godt nok noget en opgave samfundet er kommet på. Det er også i sådan en periode, at man ser hvor vigtige iværksætterne er og vigtig støtten til dem er.
#39022 davenport 13 år siden
Det hele er et spørgsmål om penge. Det er svært at leve fra måned til måned, i stedet for at tage et år af gangen.
Det der kunne løse ALT i vores situation, er at vinde, arve eller på anden måde modtage 280.000,- Så kunne bekymringerne vaskes væk i et nu!
Det er ikke engang særlig mange penge...
#39023 gi-jones 13 år siden
#39024 davenport 13 år siden
#39025 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39026 wimmie 13 år siden
Rettet ;)
#39027 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39028 gi-jones 13 år siden
#39029 davenport 13 år siden
#39030 wimmie 13 år siden
Jeg er mindst lige så fattig.... Må jeg være med i jeres bliv-rig-hurtigt projekt?