Jeg synes den så alt for CGI amok ud, og så de der Stormtroopers mindede mig om Halo og star wars, så hellere se Arnold Filmen!, og den var jeg ikke særlig vild med.
Havde det på samme måde. Utroligt hvor hurtigt den trailer fik mig fuldstændig fra idéen om nogensinde at se den film. Og da slet ikke i biografen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hentede den store tidligt i dag, og tog hende med hjem til et projekt... Så nu godt to timer senere, sidder hun i en bunke tæpper og puder i vores ekstra værelse, hvor vi fik sat projektor, anlæg og PS3 op. Så nu står den på en skål slik og To På Flugt på BD. Hun er helt fortryllet over det :) Det er ikke så pænt sat op, men det virker og hun hygger sig :)
#60 Dejligt, at høre Davenport. Din datter vil huske sådan nogle stunder i meget meget lang tid. Nogle gange er det vitterligt de små ting i livet som betyder mest.
Er ved at falde i søvn på arbejdet, ferien har fuldstændigt ødelagt min søvnrytme, jeg har behov for ferie for at normalisere mig selv kan jeg mærke :D
Var ude for at cykle en tur i dag, men det endte med at jeg legede stuntman i dag og fik ødelagt cykel (nogen som kender en der kan fixe gear mv. billigt i København?) og fik lidt små skrammer :-(
Så jeg jeg tror jeg vil sætte lidt film på og overlade de sportlige aktiviteter til andre - he he :-)
#39061 Collateral 13 år siden
Havde det på samme måde. Utroligt hvor hurtigt den trailer fik mig fuldstændig fra idéen om nogensinde at se den film. Og da slet ikke i biografen.
#39062 Batsy 13 år siden
Kan være jeg lejer den, men ellers ser den bare lidt for forhastet lavet, og det kommer fra end som sagtens kan se en CGI amok film.
#39063 Kiksmann 13 år siden
Vi har behov for en "like" knap ;)
#39064 bhs 13 år siden
Dejligt, at høre Davenport. Din datter vil huske sådan nogle stunder i meget meget lang tid. Nogle gange er det vitterligt de små ting i livet som betyder mest.
#39065 Takfornu 13 år siden
#39066 misuma 13 år siden
Overvejer....
#39067 Kiksmann 13 år siden
#39068 HelmerJ 13 år siden
#39069 Takfornu 13 år siden
Så jeg jeg tror jeg vil sætte lidt film på og overlade de sportlige aktiviteter til andre - he he :-)
#39070 bhs 13 år siden
Hvad er der galt med dem? Kan du godt skifte gear, eller er sidder den fast i en af gearene?