Så er jeg efterhånden så småt begyndt at finde mig til rette i min nye kollegiebolig. Det tog lidt tid med møbler der skulle flyttes, internet der skulle opsættes, rengøring etc. men nu tror jeg også at de fleste essentielle ting er ved at være på plads. Starter først på filmvidenskab kandidaten d. 1 september med introdage d. 30 og 31 august så jeg har god tid til stille og roligt at lære København bedre at kende før studiestart.
Thomsen Jeg kender ikke mange herovre så er klar på at mødes til lidt hygge-snak hvis du stadig skulle være interessere. vi kan altid mødes over en øl, kop kaffe eller lignende. :) Det kunne være ret sjovt at møde en fellow filmz-bruger.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#39045 Manden kan som en af de få lave glimrende old school action, men jeg fatter så stadig hat af, hvorfor man ville lave en genindspilning af den film. Det bliver højst en direct-to-dvd direct-to-BD for mig.
Fejlen rettet!
Sidder og irretere mig over at Explorer hele tiden fejler når den skal åbne mere end en side af gangen. Desværre ønsker virksomheden at medarbejderne skal benytte lige netop den browser, godt at man kan finde ud af at installere andet på computeren.
Traileren fik den godt nok også til at se ringe ud.
wimmie (39049) skrev:
Hvornår er det du flytter og hvorhen?
Til Højbjerg (udenfor Århus) og lidt senere på måneden (d. 18.). Har fået en fælles lejlighed med kæresten på Diakonhøjskolen (som har tilhørende kollegie).
Jeg synes den så alt for CGI amok ud, og så de der Stormtroopers mindede mig om Halo og star wars, så hellere se Arnold Filmen!, og den var jeg ikke særlig vild med.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har til dags dato modtaget kontrakt på min nye lejlighed. Jeg er helt i ekstase. Efter flere år på kollegier, så ser jeg virkelig frem til de små ting, - så som eget køkken!
Hentede den store tidligt i dag, og tog hende med hjem til et projekt... Så nu godt to timer senere, sidder hun i en bunke tæpper og puder i vores ekstra værelse, hvor vi fik sat projektor, anlæg og PS3 op. Så nu står den på en skål slik og To På Flugt på BD. Hun er helt fortryllet over det :) Det er ikke så pænt sat op, men det virker og hun hygger sig :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39051 misuma 13 år siden
----------------
Bestiller Sherlock Holmes season 1 & 2...
#39052 Richard Burton 13 år siden
#39053 Collateral 13 år siden
Ja det bliver da spændende :)
#39054 Twister 13 år siden
Thomsen Jeg kender ikke mange herovre så er klar på at mødes til lidt hygge-snak hvis du stadig skulle være interessere. vi kan altid mødes over en øl, kop kaffe eller lignende. :) Det kunne være ret sjovt at møde en fellow filmz-bruger.
#39055 MMB 13 år siden
#39056 Kiksmann 13 år siden
Fejlen rettet!
Sidder og irretere mig over at Explorer hele tiden fejler når den skal åbne mere end en side af gangen. Desværre ønsker virksomheden at medarbejderne skal benytte lige netop den browser, godt at man kan finde ud af at installere andet på computeren.
#39057 Batsy 13 år siden
Jeg synes den så alt for CGI amok ud, og så de der Stormtroopers mindede mig om Halo og star wars, så hellere se Arnold Filmen!, og den var jeg ikke særlig vild med.
#39058 Batsy 13 år siden
Du var vild med Hurt locker ikke?
Det her ser nu meget spændene ud, og så er Mark Strong med og det altid et plus!
#39059 bhs 13 år siden
#39060 davenport 13 år siden
Så nu godt to timer senere, sidder hun i en bunke tæpper og puder i vores ekstra værelse, hvor vi fik sat projektor, anlæg og PS3 op. Så nu står den på en skål slik og To På Flugt på BD. Hun er helt fortryllet over det :)
Det er ikke så pænt sat op, men det virker og hun hygger sig :)