Gravatar

#39081 bhs 13 år siden

Har rodet med racer/mountainbike i nogle år efterhånden, så noget burde vi kunne finde ud af. Hvad er det for en slags cykel?
Gravatar

#39082 Takfornu 13 år siden

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39083 bhs 13 år siden

Aha. Du er ikke den første jeg hører, der har haft problemer med Shinano Nexus 3/7.
Gravatar

#39084 Takfornu 13 år siden

Heller ikke jeg har jeg erfaret efter, at jeg købte den fra en af mine venner - garantien er udløbet :-/
Gravatar

#39085 davenport 13 år siden

Håber du er frisk Per :)

Jeg er frisk! Er tidlig oppe. Den store er sendt i børnehave, den lille leger og vi skal til grill med dagplejen i eftermiddag.
Jeg skal lige have lavet en masse a-kasse arbejde for Obersten i dag, da hun skal til møde i morgen.
Men er i godt humør (det er meget længe siden!)

Helmer: Hvis du er så god til cykler, kan du så ikke lige kigge på min ved lejlighed?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39086 Takfornu 13 år siden

Har sovet elendigt i nat pga. smerter i ryggen. Det lader til jeg har slået mig værre end først antaget, så jeg skal en tur til undersøgelse senere i dag - on a better note ... da jeg ikke kunne lave ret meget igår fik jeg leveret lækker mad og så lidt gode film :)
Gravatar

#39087 davenport 13 år siden

Det var da rigtig irriterende! Prøvede selv at vælte på cykel (i en brandert) i december. Fik trykket et par ribben. Det tog små 6 uger, før jeg var healet.. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39088 HelmerJ 13 år siden

davenport (39085) skrev:
Hvis du er så god til cykler, kan du så ikke lige kigge på min ved lejlighed?

I have a working knowledge of the entire universe and everything it contains -Sheldon Cooper

Kan da sagtens kigge på den.... Men kan ikke garantere at jeg kan forbedre på dens nuværende eksistens grundlag
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39089 Collateral 13 år siden

Sidder på kærestens arbejde og venter. Når hun er færdig skal vi hjem og pakke samt sortere film i forhold til dvdprofiler for at se om der er nogen der er i programmet som ikke skal være det eller omvendt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#39090 bhs 13 år siden

Har været ude og køre mig en dejlig tur på motorcykel. En af de sidste i år, da jeg planlægger at sælge den, for at købe en bedre en til næste år.

Helt ubeskrivelig følelse, når man kører på en bike.

Skriv ny kommentar: