Jeg er frisk! Er tidlig oppe. Den store er sendt i børnehave, den lille leger og vi skal til grill med dagplejen i eftermiddag. Jeg skal lige have lavet en masse a-kasse arbejde for Obersten i dag, da hun skal til møde i morgen. Men er i godt humør (det er meget længe siden!)
Helmer: Hvis du er så god til cykler, kan du så ikke lige kigge på min ved lejlighed?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har sovet elendigt i nat pga. smerter i ryggen. Det lader til jeg har slået mig værre end først antaget, så jeg skal en tur til undersøgelse senere i dag - on a better note ... da jeg ikke kunne lave ret meget igår fik jeg leveret lækker mad og så lidt gode film :)
Det var da rigtig irriterende! Prøvede selv at vælte på cykel (i en brandert) i december. Fik trykket et par ribben. Det tog små 6 uger, før jeg var healet.. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder på kærestens arbejde og venter. Når hun er færdig skal vi hjem og pakke samt sortere film i forhold til dvdprofiler for at se om der er nogen der er i programmet som ikke skal være det eller omvendt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#39081 bhs 13 år siden
Har rodet med racer/mountainbike i nogle år efterhånden, så noget burde vi kunne finde ud af. Hvad er det for en slags cykel?
#39082 Takfornu 13 år siden
#39083 bhs 13 år siden
#39084 Takfornu 13 år siden
#39085 davenport 13 år siden
Jeg er frisk! Er tidlig oppe. Den store er sendt i børnehave, den lille leger og vi skal til grill med dagplejen i eftermiddag.
Jeg skal lige have lavet en masse a-kasse arbejde for Obersten i dag, da hun skal til møde i morgen.
Men er i godt humør (det er meget længe siden!)
Helmer: Hvis du er så god til cykler, kan du så ikke lige kigge på min ved lejlighed?
#39086 Takfornu 13 år siden
#39087 davenport 13 år siden
#39088 HelmerJ 13 år siden
I have a working knowledge of the entire universe and everything it contains -Sheldon Cooper
Kan da sagtens kigge på den.... Men kan ikke garantere at jeg kan forbedre på dens nuværende eksistens grundlag
#39089 Collateral 13 år siden
#39090 bhs 13 år siden
Helt ubeskrivelig følelse, når man kører på en bike.