Gravatar

#39091 The Insider 13 år siden

Er lidt forundret over, at der stadig ikke er kommet nogen teaser til "Star Trek 2", når nu den har premiere om "blot" 9 måneder, så jeg søgte efter et par fan-teasers for at se, om der var noget seværdigt, og dette er godt nok en af de bedste af slagsen, jeg nogensinde har set - meget stemningsfuld, og især interessant hvis man kender sin Trek. Som klipper gad jeg godt selv have strikket den her sammen:
War. War never changes.
Gravatar

#39092 tiany 13 år siden

Har været ud og gå en "længere" tur på 45-50 min, føj hvor var det hårdt og varmt...

Ellers så keder jeg mig faktisk en smule og min barsel har kun varet 2 uger indtil nu... det er sgu ikke godt. Jeg gider bare ikke lege sofakartoffel hele tiden, men det er ikke nemt, når det faktisk er noget af det eneste kroppen kan holde til
Valar morghulis
Gravatar

#39093 tiany 13 år siden

The Insider (39091) skrev:
Er lidt forundret over, at der stadig ikke er kommet nogen teaser til "Star Trek 2", når nu den har premiere om "blot" 9 måneder, så jeg søgte efter et par fan-teasers for at se, om der var noget seværdigt, og dette er godt nok en af de bedste af slagsen, jeg nogensinde har set - meget stemningsfuld, og især interessant hvis man kender sin Trek. Som klipper gad jeg godt selv have strikket den her sammen:

Den er godt skruet sammen :)

Valar morghulis
Gravatar

#39094 Ericmase 13 år siden

The Insider (39091) skrev:

Jeg har set den fan-teaser for lang til siden og tænkte på at sende dig linket til den, men tænkte også at nogen nok allerede havde gjort det og du har først set den nu? Mystisk.

Fantastisk fan-teaser ellers! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39095 Batsy 13 år siden

Tror lige jeg er blevet spoilet for the dark knight rises, jeg damper af vrede lige.... forbandede internet spoiler trolls.... håber ikke det ødelægger filmen for mig. :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39096 elwood 13 år siden

Bare lad være med og søge bekræftelse på om du er blevet spoilet eller ej, det er en spoiler i sig selv, sikker på du nok skal hygge dig med filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39097 Batsy 13 år siden

Lader jeg så self os være med, men blev godt nok sur da jeg så billedet på Memebase... billedet var også virkelig hadet på 8)

Men self gør jeg det, i hope!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39098 Ericmase 13 år siden

Batsy (39097) skrev:
Lader jeg så self os være med, men blev godt nok sur da jeg så billedet på Memebase... billedet var også virkelig hadet på 8)

Men self gør jeg det, i hope!

Mener du billedet med Gordon her?

http://cheezburger.com/6488136448

Forresten er han slet ikke den sidste person til at kende Batmans hemmelige identitet. Hvor mange millioner er det nu der bor i Gotham? Hmm...! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39099 misuma 13 år siden

Jeg forventede naivt mirakler efter to gange hos kiropraktoren, det gør stadig ondt og nu også i pengepungen. Hun har iøvrigt smidt rygøvelser på dagsordenen...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39100 davenport 13 år siden

Så lå der lige brev fra Jobcenteret. Dommen: 4 ugers kursus hos Ramsdal. (Håber jeg da, for i brevet står der fra 23.8.12 - 23.8.13, men tvivler på at det tager et år...)
Men så må vi se om de kan noget nyt. Jeg vil iht. presse citronen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: