Så lå der lige brev fra Jobcenteret. Dommen: 4 ugers kursus hos Ramsdal. (Håber jeg da, for i brevet står der fra 23.8.12 - 23.8.13, men tvivler på at det tager et år...) Men så må vi se om de kan noget nyt. Jeg vil iht. presse citronen..
Sikkert ikke... Da jeg var på kursus ved dem lærte jeg intet...
Er stadig ikke kommet mig over faldet forleden - Har kun lige været kort nede på gade efter lidt mad, men ellers ligget ned med smerter i øverste del af ryggen og skuldrene. Falder hele tiden i søvn på grund af de smertestillende piller :(
Måske skulle jeg gå igang med at lave lidt mad eller prøve at gå lidt ud igen for jeg er ved at få pip af at ligge her af at læse tråde, spille og se YouTube videoer :-/
Mere eller umulige unger der skriger og råber... I min tid havde man fået en røvfuld, men sådan spiller klaveret jo ikke længere! Nu er der snart Disney, så det giver en times ro fra den store, og ca. 8 sek. fra den lille..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er den gammelkendte og dybt debile undskyldning, man ofte ser brugt af mindre succesfulde kunstnere som automatforsvar mod enhver kritik. Den ses også vendt mod anmeldere. Problemet er bare, at påstanden forudsætter, at folk, der underviser eller anmelder, gerne vil noget andet og ikke aktivt har valgt deres arbejde.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39101 tiany 13 år siden
Sikkert ikke... Da jeg var på kursus ved dem lærte jeg intet...
#39102 davenport 13 år siden
(Evt. søge et job der...)
#39103 Ericmase 13 år siden
#39104 intak 13 år siden
#39105 bhs 13 år siden
Har du set "One Day" for nyligt :)
#39106 Takfornu 13 år siden
Måske skulle jeg gå igang med at lave lidt mad eller prøve at gå lidt ud igen for jeg er ved at få pip af at ligge her af at læse tråde, spille og se YouTube videoer :-/
#39107 davenport 13 år siden
Ej, god bedring :)
#39108 misuma 13 år siden
#39109 davenport 13 år siden
I min tid havde man fået en røvfuld, men sådan spiller klaveret jo ikke længere!
Nu er der snart Disney, så det giver en times ro fra den store, og ca. 8 sek. fra den lille..
#39110 Thomsen 13 år siden
Det er den gammelkendte og dybt debile undskyldning, man ofte ser brugt af mindre succesfulde kunstnere som automatforsvar mod enhver kritik. Den ses også vendt mod anmeldere. Problemet er bare, at påstanden forudsætter, at folk, der underviser eller anmelder, gerne vil noget andet og ikke aktivt har valgt deres arbejde.