#39168 & 69 - Well ... har nu være far i en del år nu og kan kun sige at det er vildt overated ;) - Kan slet ikke forstå at unge og ældre hoppe på den dille - he he ;)
Holdt fest for en masse af mine og kærestens venner i går, for ligesom at sige lidt farvel til en masse af Fredericiafolkene. Sjovt at se så mange forskellige folk, som jeg/vi har lært at kende over så mange forskellige uddannelser og sådan, samlet på et sted. Jeg havde glædet mig rigtig meget til festen, og så kan det jo tit føre til at tiden går alt for hurtigt og at det hele ikke når at leve op til det man har håbet, men det var ikke tilfældet her. Og som en ekstra glædelig lille ting dukkede en af mine venner som er flyttet til Kbh. og som jeg derfor ikke har set i et ret langt stykke tid op som en lille overraskelse.
Og nå ja så blev jeg måske en smule fuld, så er ikke helt på toppen i dag, men det betyder nu ikke så meget i det store hele. Er da stadig i stand til at få færdiggjort nogle ting for at kunne flere af mine ting ned, hvilket det meste af den kommende uge kommer til at gå med.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Skal du ikke snart kælve, egentlig? Bliver det i Kolding? (Synes deres morgenmadsbuffet er ganske udemærket, men det kunne jeg forestille mig, at du til den tid er ret ligeglad med ;D)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Skal du ikke snart kælve, egentlig? Bliver det i Kolding? (Synes deres morgenmadsbuffet er ganske udemærket, men det kunne jeg forestille mig, at du til den tid er ret ligeglad med ;D)
Har termin om lige under 2 uger, så jo jeg skal snart kælve og det bliver i Kolding. Min mand bliver sikkert glad for god morgenmad :D
#39168 & 69 - Well ... har nu være far i en del år nu og kan kun sige at det er vildt overated ;) - Kan slet ikke forstå at unge og ældre hoppe på den dille - he he ;)
Ja, det kan jeg sørme godt fornemme med de kommentarer du kommer med i Mila-gruppen på FB, hehe ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Endnu et strålende eksempel på hvor tom jeg er i logik-afdelingen:
Jeg tog mig endelig sammen til at gøre mit 'samle-et-skab-projekt' færdigt. Da jeg skulle skrue lågerne i, slog det mig, at hængslerne sad i den forkerte side.
Efter lidt sved på panden fik jeg sat hængslerne i den rigtige side, blot for at opdage at disse sad rigtigt til at starte med.
Roden til problemet? Jeg havde vendt lågen på hovedet.
#39171 Takfornu 13 år siden
#39172 Collateral 13 år siden
Og nå ja så blev jeg måske en smule fuld, så er ikke helt på toppen i dag, men det betyder nu ikke så meget i det store hele. Er da stadig i stand til at få færdiggjort nogle ting for at kunne flere af mine ting ned, hvilket det meste af den kommende uge kommer til at gå med.
#39173 tiany 13 år siden
Vi har endelig fået ryddet alt op og huset trænger nu bare til en hovedrengøring. I aften tager vi op til min forældre og får lidt kaffe.
#39174 davenport 13 år siden
#39175 Batsy 13 år siden
#39176 tiany 13 år siden
Har termin om lige under 2 uger, så jo jeg skal snart kælve og det bliver i Kolding.
Min mand bliver sikkert glad for god morgenmad :D
#39177 wimmie 13 år siden
Ja, det kan jeg sørme godt fornemme med de kommentarer du kommer med i Mila-gruppen på FB, hehe ;p
#39178 Ericmase 13 år siden
He. Hehe. Hehehe. Ha ha. Hahahahaa. HAHAHAHAAH! MUHAHAHAHAHA! BWAAAAHHAHAHAAHAHAAAA!!!!!
#39179 Batsy 13 år siden
And i thought my jokes were bad? *fake cough*
#39180 misuma 13 år siden
Jeg tog mig endelig sammen til at gøre mit 'samle-et-skab-projekt' færdigt. Da jeg skulle skrue lågerne i, slog det mig, at hængslerne sad i den forkerte side.
Efter lidt sved på panden fik jeg sat hængslerne i den rigtige side, blot for at opdage at disse sad rigtigt til at starte med.
Roden til problemet? Jeg havde vendt lågen på hovedet.