Har haft tynd mave i noget tid, forbandede lort siger jeg. Og så i fucking dag, når jeg skal i biffen. God dang it, jeg kæmper videre, der skal bare masser af juice, og vand/væske ned i kroppen.
Skal dog heldigvis først i biffen kl 8, håber det ændre sig. Har dog ingen feber, og min krop er utrolig hurtig til at sparke sygdommen ud igen. I havent given everything to my stumock pain, not yet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Så er vi kommet hjem til Frede igen, der blev ryddet lidt op, vinduerne er åbnet og nu flader vi den i sofaen med hver vores iPads og nyder at være lidt hjemlig asocial.
Drikker en god kop kaffe, ser håndbold bronze kampen. Tog i går afsked med en rigtig god veninde som skal ud og rejse i nogle måneder. Troede ikke det ville være så hårdt, men vi er også rigtigt gode venner på alle punkter.
Har passet et vennepars datter på 1,5 år siden i går eftermiddags, og de er netop kommet for at hente hende igen.
Det har dælme været skægt med sådan en lille krudtugle i huset - men jeg skal dælme love for at kærestens æggestokke pludseligt blev sat i gang med at spille glad musik da !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det har dælme været skægt med sådan en lille krudtugle i huset - men jeg skal dælme love for at kærestens æggestokke pludseligt blev sat i gang med at spille glad musik da !
Haha, kender det alt for godt. Både fra diverse kærester og fra mig selv (hvis jeg havde æggestokke, ville de klapre som kastagnetter).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39161 davenport 13 år siden
#39162 Batsy 13 år siden
Skal dog heldigvis først i biffen kl 8, håber det ændre sig. Har dog ingen feber, og min krop er utrolig hurtig til at sparke sygdommen ud igen. I havent given everything to my stumock pain, not yet.
#39163 Takfornu 13 år siden
#39164 davenport 13 år siden
Kaffe, computer, ro i huset og solen hamrer ned fra en gun metal sky :D
#39165 Thomsen 13 år siden
Vejret er dejligt, kaffen rimelig, og jeg overvejer, om jeg skal smutte ud i produktionsselskabet for at hænge ud og måske skrive lidt på opgave.
#39166 misuma 13 år siden
#39167 bhs 13 år siden
#39168 HonoDelLoce 13 år siden
#39169 Thomsen 13 år siden
Haha, kender det alt for godt. Både fra diverse kærester og fra mig selv (hvis jeg havde æggestokke, ville de klapre som kastagnetter).
#39170 misuma 13 år siden
Piver over at det var sæson 2 som kom først....