Pænt træt i dag, kigge lidt stjerneskud i går aftes. Men det var nu bønderne i deres store traktorer, der gjorde at jeg ikke ku sove. Ingen tvivl om det er høst sæson, men når nu de kører hele døgnet bliver de bare før færdig.
On a similar note, det er ved at være sæson for Davenports årlige bonde rant
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Min venneliste ude i højre side er forsvundet, det var den også igår, nogen der ved hvordan jeg får den tilbage, om jeg har trykket på et elelr andet??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Sidder og sumper groft på kontoret. Har spenderet weekenden udenfor det meste af tiden.
Lørdag morgen stod jeg op 6:30 og kørte til Nyborg, hvor en ven og jeg var med til et triatlon i stegende hede, og lørdag aften gik vi en laaaang tur på 10-12km i Kbh (kombineret med lidt dim sum aftensmad). Søndag gik med Challenge Copenhagen. Hvor vi stod op kl. 5:30 og vadede rundt i solen indtil kl. 17.
I dag er min krop ild-rød og mine ben bombede som bare pokker. Jeg skrider nok fra kontoret kort tid efter frokost, da jeg slet ikke har overskud til noget som helst i dag.
Lørdag går turen heldigvis på årets første ferie, 4-5 dage i Paris! Vejret bliver lige en smule for varmt, men mon ikke vi overlever?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#39191 Takfornu 13 år siden
Læs mere her: http://planetariet.dk/artikel/stjernedrys-i-sensom...
#39192 davenport 13 år siden
#39193 Wangsgaard 13 år siden
Har desværre aldrig set dem live så glæder mig meget !
#39194 HelmerJ 13 år siden
On a similar note, det er ved at være sæson for Davenports årlige bonde rant
#39195 MOVIE1000 13 år siden
Min venneliste ude i højre side er forsvundet, det var den også igår, nogen der ved hvordan jeg får den tilbage, om jeg har trykket på et elelr andet??
#39196 Collateral 13 år siden
#39197 dyg 13 år siden
Lørdag morgen stod jeg op 6:30 og kørte til Nyborg, hvor en ven og jeg var med til et triatlon i stegende hede, og lørdag aften gik vi en laaaang tur på 10-12km i Kbh (kombineret med lidt dim sum aftensmad). Søndag gik med Challenge Copenhagen. Hvor vi stod op kl. 5:30 og vadede rundt i solen indtil kl. 17.
I dag er min krop ild-rød og mine ben bombede som bare pokker. Jeg skrider nok fra kontoret kort tid efter frokost, da jeg slet ikke har overskud til noget som helst i dag.
Lørdag går turen heldigvis på årets første ferie, 4-5 dage i Paris! Vejret bliver lige en smule for varmt, men mon ikke vi overlever?
#39198 misuma 13 år siden
#39199 davenport 13 år siden
#39200 misuma 13 år siden