Gravatar

#39221 davenport 13 år siden

Hono - du har tydeligvis ikke fulgt med i dette rant gennem alle årene? Det er en tradition!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39222 misuma 13 år siden

Overvejer at lave en Top 20 herinde. Det lyder måske en kende sølle, men hellere 20 end nul, og realistisk set mere....øh realistisk, høhø.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39223 Thomsen 13 år siden

Fordømt! Davenports årlige bonde-rant - så ved man, at sommeren går på hæld. Den er lige så sikker som trækfugle og "groundhog day". Jeg havde satset på et par uger mere med varmt vejr. :-/

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39224 davenport 13 år siden

Sorry :/
Gravatar

#39225 HonoDelLoce 13 år siden

davenport (39221) skrev:
Hono - du har tydeligvis ikke fulgt med i dette rant gennem alle årene? Det er en tradition!

Jo jo, det har jeg skam.

Men bare fordi det er en tradition, så er det jo ikke ensbetydende med, at der er særlig meget fornuft i det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#39226 davenport 13 år siden

Jo
Gravatar

#39227 Thomsen 13 år siden

Hehe :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39228 davenport 13 år siden

Jeg lover, at jeg først kommenterer på enfoldige, snavsede, nærige, træskogående, svinepisbadende landmænd, og deres hang til deres søstre, store, hvide kartofler og brun sovs med en god flæskesteg (hjemmeavlet!) til, og deres børn, der aldrig lærer at cykle eller svømme, før der skal spredes gylle. (Så går jeg fuldstændig amok!)

;)
Gravatar

#39229 Thomsen 13 år siden

Jeg er vild med dit ord "konesøstre". :-)
Gravatar

#39230 Kiksmann 13 år siden

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: