Har lige rundet klimakset i den spillefilm jeg er ved at skrive. Pyha. det er sgu en rar følelse. Har været længe undervejs. Nu mangler jeg kun afrundingen og så første udgave klar.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Kewl! Jeg sidder jo og tjekker nogle optagelser igennem til det der toghalløj på DRHD for et produktionselskab. Nu ringede de lige og hyrede mig til et par dages optagelser af noget klassisk musik til DRK. De sagde også, at de ville se, om de ikke kunne finde noget mere redaktionelt/ tilrettelæggelsesagtigt arbejde til mig også. Det føles, som om jeg så småt er ved at få en lille smule hul igennem. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har været i svømmehallen for første gang i årevis og har nu sat mig på biblioteket på CBS for at skrive opgave. Resultat = surfer filmz.dk via telefonen i stedet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Skulle lige prøvesmage en af altanens små chili-pebre... De var i sandhed gode, fin smag og her 10 minutter efter er munden stadigvæk halvvejs følelsesløs - Det skal siges, at jeg bestemt ikke er sart, når det kommer til chili, jeg kan normalt klare ganske stærke sager.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#39231 Kiksmann 13 år siden
http://politiken.dk/navne/doedsfald/ECE1719063/ska...
#39232 gi-jones 13 år siden
#39233 HelmerJ 13 år siden
#39234 Batsy 13 år siden
#39235 Thomsen 13 år siden
#39236 Kruse 13 år siden
#39237 misuma 13 år siden
#39238 HelmerJ 13 år siden
#39239 Thomsen 13 år siden
#39240 dyg 13 år siden