Gravatar

#39251 Takfornu 13 år siden

gi-jones (39248) skrev:
Aftenshowet har lige ringet...

Sådan - Go get them Tiger ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39252 Ericmase 13 år siden

gi-jones (39248) skrev:
Aftenshowet har lige ringet...

Go for it!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39253 wimmie 13 år siden

gi-jones (39244) skrev:
Så er man fandme i Filmz-fjerneren :)

Synes de skulle have redigeret en rød hest ind i baggrunden... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39254 dyg 13 år siden

Tillykke med al opmærksomheden, Jones!

Jeg gled på et vådt trappetrin i aftes og bankede røven og ryggen ned i trappen :/ Vågnede med lidt ondt i ryggen og hovedpine, så jeg møder først ind på arbejdet omkring kl. 11, indtil da sidder jeg og slapper lidt af. Forhåbentligt er der ikke sket noget andet end slaget, så jeg kan komme ud på en lille 20-25km løbetur i eftermiddag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39255 elwood 13 år siden

Jeg gad også godt og ha set Johan recreate telefon samtalen fra Brutal Incasso, med ham som den store boss 8-)

Drenge...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39256 elwood 13 år siden

gi-jones har sikkert for travlt pt. men så lad mig da lige nævne det her inde, han nævnte jo at Aftenshowet havde kontaktet ham, og nu er det fastlagt helt.

Jonas Kvist Jensen, Maja Muhlack og Katrine Beck Ibsen (de to hovedrollerinder) er blevet inviteret i aftenshowet i aften. Til en snak om vores film Definitely Dead og de 6 nomineringer.

Så se med fra 19:05 på DR1, eller fang det på nettet senere.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39257 Kruse 13 år siden

Arrrrrgh....pis og lort! Jeg er i Bramming hos min far, da vi i morgen skal med flyet til Spanien, hvor vi skal holde en uges ferie. MEN....jeg har lige opdaget at jeg har glemt mit pas i Odense, så nu skal resten af eftermiddagen bruges på køre i tog og bus for at få hentet det skide pas. Det var det vigtigste jeg skulle huske, så selvfølgelig var det det jeg glemte.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39258 HelmerJ 13 år siden

Man op og tag afsted uden, jeg har været i Finland med fly uden nogen identifikation overhovedet, det tætteste var mit Visakort som kun har navn
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39259 Thomsen 13 år siden

#56 - Fedt. Tak for heads-up!

Dagens grin: En leder i det ultrahøjreorienterede og erklærede antisemitiske, ungarske parti Jobbik har fundet ud af, at han selv er jøde. Det kommer, efter han i årevis har tordnet mod jødisk indflydelse fra talerstolen og kaldt israelere for "lusebefængte, beskidte mordere":

http://www.npr.org/blogs/thetwo-way/2012/08/14/158...

:-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39260 Kisbye 13 år siden

Det minder mig om Dan Burros der skyd sig selv efter det kom frem han var jødisk.
Sagen gav inspiration til filmen "The Believer" med Ryan Gosling i hovedrollen
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: