Gravatar

#39261 tiany 13 år siden

Jeg er så klar på at stene den her, når den en gang kommer på BD eller i søndags flimmerkassen...Fedt cast

Seven Psychopaths
Valar morghulis
Gravatar

#39262 wimmie 13 år siden

Thomsen (39259) skrev:
#56 - Fedt. Tak for heads-up!

Dagens grin: En leder i det ultrahøjreorienterede og erklærede antisemitiske, ungarske parti Jobbik har fundet ud af, at han selv er jøde. Det kommer, efter han i årevis har tordnet mod jødisk indflydelse fra talerstolen og kaldt israelere for "lusebefængte, beskidte mordere":

http://www.npr.org/blogs/thetwo-way/2012/08/14/158...

:-)

Haha, fantastisk :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39263 Richard Burton 13 år siden

#39259 What an ass. Men rystende at skulle opleve antisemitismen på fremmarch i Europa igen. Goebbels ville have en god allieret i Malmø idag. Forbandede svin.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39264 Richard Burton 13 år siden

Med Bitter Sweet Life, I Saw The Devil og ikke mindst Tale of Two Sisters på sit CV, har Arnolds nyeste film ironisk nok potentialet til at blive hans bedste og så endda uden de store bøffer. Spændende!

http://moviesblog.mtv.com//wp-content/uploads/movi...
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39265 Wangsgaard 13 år siden

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#39266 gi-jones 13 år siden

Wangsgaard (39265) skrev:
Den nye medie darling :-)
ja. En mindre mand ville sikkert lade det stige sig til hovedet :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39267 Collateral 13 år siden

Vi har været oppe og tjekke kollegieværelserne ud i dag, og kæmpestore er de naturligvis ikke, men vi skal nok få plads til tingene... håber jeg. Er lidt nervøs fordi mine ting jo unægteligt er lidt mere fyldige end Xenias, men mon ikke det alligevel går på den ene eller anden led. Det er sgu spændende. Udsigterne for min sindstilstand siger 75% spænding, 25% nervøsitet. Omkring pengesager, omkring at skulle skabe samarbejde mellem kærestens forældre og min mor samt hendes kæreste og ikke mindst omkring uddannelse og hvordan det bliver at komme igang igen efter en længere tids skole pause (og det faktum at hele skolen har den der kristne undertone som jeg er spændt på om bliver for markant for mig, hvilket jeg naturligvis ikke forventer eller håber.)

Lige nu føles det hele lidt rodet, men det skal det nok når de fleste af ens ejendele pludselig er pakket ned i en stak kasser og man er på vej til at starte en ny afdeling af sin tilværelse. Heldigvis har jeg mulighed for at tage det med ro omkring pakning og så videre, så har bare taget en smule hver dag. Når fjernsynet og computeren skal pakkes ned fredag aften bliver det nok værre :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#39268 Batsy 13 år siden

gi-jones (39248) skrev:
Aftenshowet har lige ringet...

Srsly? Hvis ja, rigtig fedt! tillykke 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39269 Highland Park 13 år siden

#39268: Yep, de tilbød ovenikøbet at betale hans trans.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39270 wimmie 13 år siden

Highland Park (39269) skrev:
#39268: Yep, de tilbød ovenikøbet at betale hans trans.

Var det ikke bare Elwood i kjole og paryk?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: