Gravatar

#3921 lagoni 15 år siden

jonasgr (3917) skrev:
Nå nu har jeg også lige forsøgt mig med quizzen og jeg kan da komme med denne konklusion, at hvis man ikke har set filmene er man ret så lost.


Jeg tror jeg har set cirka 1/3 af de fyrre film, men en stor del af quizzen er at kunne bruge google og imdb samt at kende folk man skamløst kan plage hints ved :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3922 filmz-Bruce 15 år siden

#3920 Fint. Den er god, men ikke så god. Men ærgerligt at Lad Den Rette Komme Ind, ikke har fundet vej til nomineringerne, men nú har jeg så heller ikke set den anden svenske film. Hvis den er bedre endnu, så har svenskerne haft et gyldent år!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3923 elwood 15 år siden

Ang. Filmquizzen manden på bilede 32 er han mørkhudet ?, har lidt svær ved og se det umiddelbart.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3924 Benway 15 år siden

#3922 Så vidt jeg husker, så er "Lad den rette komme ind" blevet udsendt for sent til at kunne bliver nomineret. Ellers tror jeg den var blevet taget med.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3925 elwood 15 år siden

John Williams høre en lidt anderledes udgave af Star Wars Themet, når han går rundt derhjemme.

[url= Wars[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3926 filmz-Bruce 15 år siden

#3924 Aaaah ok, tough luck! Den har 97% på Rottentomatoes, med 95 gode anmeldelser. Godt gået!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3927 lagoni 15 år siden

Jeg er stadig fascineret af at "Lad den rette komme ind" får så gode anmeldelser over hele linjen. Handlingsmæssigt lyder den som en lurende katastrofe og hvis det ikke var for alles vilde begejstring, ville jeg ikke engang gide læse beskrivelsen af den færdig. Men desværre går der nok noget tid før jeg får den set, det lader ikke til dne kommer til Odense lige med det samme.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3928 filmz-Bruce 15 år siden

#3928 (Ja undskyld at jeg kan se ind i fremtiden) Jeg troede jeg var godt informeret, da jeg skulle se den, men alligevel var jeg slet ikke forberedt på det jeg så. Det var meget anderledes fra det, jeg havde læst mig til. Håber snart den dukker op som købefilm.

Jeg tror jeg skal spille lotto i denne weekend med mine nye evner!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3929 Benway 15 år siden

Ja, det trækker godt nok noget ud. Det ender med, at den er ude på dvd først (den udkommer på dvd og Blue-Ray til marts), hvilket for øvrigt også var tilfældet for "The Visitor" bemærkede jeg.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3930 Steffan Rasmussen 15 år siden

#3923 - Ja, han er mørkhudet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: