#780 Dit fjolle-hoved... hun er den eneste kvinde der har sprunget over 5 meter i stangspring. En af de mandelig stangspringer sagde for nogle år siden at man ikke var rigtig stangspringer, hvis man ikke kom over 5 meter og det er hun altså den eneste kvinde der har gjort. Og så er hun faktisk køn at se på... Lige nu er hun helt alene på atletik stadionet og forsøger at lave ny rekord
Har lige siddet og drukket med min japanske svigerfamilie. Jeg har brugt det meste af dagen på at lege interior designer. Ganske enkelt. Blot ved at sige 'hvad med at smide det gamle lort ud?' på en meget pæn, høflig og japansk måde, kan man nå meget, meget langt.
#781 filt 16 år siden
#782 tiany 16 år siden
En af de mandelig stangspringer sagde for nogle år siden at man ikke var rigtig stangspringer, hvis man ikke kom over 5 meter og det er hun altså den eneste kvinde der har gjort.
Og så er hun faktisk køn at se på... Lige nu er hun helt alene på atletik stadionet og forsøger at lave ny rekord
#783 elwood 16 år siden
jeg fangede det dog godt, jeg synes bare den var for oplagt til og forbi gå.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#784 tiany 16 år siden
Det lykkedes hende ny verdensrekord 5,05 meter, det var 55 centimeter mere end 2.pladsen
#785 gi-jones 16 år siden
#786 mr gaijin 16 år siden
#787 elwood 16 år siden
#788 filmz-Bruce 16 år siden
#789 elwood 16 år siden
#790 Yoda 16 år siden
Lad os høre, hvad du har sagt!