Har lige løbet en tur udenfor og sluttet af med 300 push ups / 100 pull ups. Kan ikke huske sidste gang, jeg har svedt så meget. Elsker varmen! = mere sved :)
Du skulle prøve at være højgravid, så behøver du slet ikke alt det motion for at svede i denne varme :P
Har lige cyklet en tur, til kæden faldt af... :/ Typisk, når jeg endelig tager mig sammen, ikke rører alkohol, spiser en del sundere og vil dyrke motion... Har mest af alt lyst til at sætte mig med en spand med is og kolde øl, æde en fed burger og slappe af indtil mit anus selvudløser...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Den har nok ikke været brugt længe og kæden var højst sandsynligt rusten :) Med sådan en sommerdag som vi har, er det næsten en skam, hvis man ikke tog en kold øl og gik udenfor :)
Sidder indenfor (argh!) på CBS og skriver på en opgave (dobbelt-argh!) om organisationsanalyse (tredobbelt-argh!)
Skal aflevere i morgen inden midnat. Det bliver ikke noget problem. Men jeg tør alligevel ikke tage chancen og gå ud og nyde vejret et par timer. Min erfaring siger mig, at der altid sker et eller andet uforudset i sidste øjeblik.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige fodret den store med 2 is og et glas juice med isterninger. Det gælder bare om at få noget i dem i den her varme, ligemeget hvad! Hun har sovet ved farmor og farfar, så hun har rigtig hygget sig :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er CBS biblioteket åbent for alle? Eller skal man have et adgangskort?
Det tæller som et universitetsbibliotek, så det er åbent for alle. CBS-studerende har vistnok den fordel, at de kan reservere en læseplads på nettet. Der er godt nok læsepladser på alle tre etager, men nogle gange kan der være trængsel - især op mod eksamen. For det meste synes jeg dog ikke, at det er det store problem. Man kan altid sætte sig i en sofa og drikke en kop kaffe, mens man venter på, at en anden går.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39381 tiany 13 år siden
Du skulle prøve at være højgravid, så behøver du slet ikke alt det motion for at svede i denne varme :P
#39382 bhs 13 år siden
#39383 davenport 13 år siden
Typisk, når jeg endelig tager mig sammen, ikke rører alkohol, spiser en del sundere og vil dyrke motion...
Har mest af alt lyst til at sætte mig med en spand med is og kolde øl, æde en fed burger og slappe af indtil mit anus selvudløser...
#39384 bhs 13 år siden
Med sådan en sommerdag som vi har, er det næsten en skam, hvis man ikke tog en kold øl og gik udenfor :)
#39385 Thomsen 13 år siden
Skal aflevere i morgen inden midnat. Det bliver ikke noget problem. Men jeg tør alligevel ikke tage chancen og gå ud og nyde vejret et par timer. Min erfaring siger mig, at der altid sker et eller andet uforudset i sidste øjeblik.
#39386 bhs 13 år siden
#39387 MOVIE1000 13 år siden
#39388 davenport 13 år siden
Hun har sovet ved farmor og farfar, så hun har rigtig hygget sig :)
#39389 Thomsen 13 år siden
Det tæller som et universitetsbibliotek, så det er åbent for alle. CBS-studerende har vistnok den fordel, at de kan reservere en læseplads på nettet. Der er godt nok læsepladser på alle tre etager, men nogle gange kan der være trængsel - især op mod eksamen. For det meste synes jeg dog ikke, at det er det store problem. Man kan altid sætte sig i en sofa og drikke en kop kaffe, mens man venter på, at en anden går.
#39390 danschier.dk 13 år siden
Skal det opfattes som retorisk spørgsmål! Ifølge div lytterundersøgelser er der jo 0% eller mindre der høre Radio27Syv! he he ;)