Gravatar

#39371 Ericmase 13 år siden

gi-jones: Har lige set dit interview fra Aftenshowet og håber din film vinder alle 6 nomineringer! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39372 misuma 13 år siden

Thomsen (39370) skrev:
....og nu har jeg kastet mig over den gamle undervandsgyser "Leviathan".

Netflix gooood!

I approve, den har en trofast plads i min undervandsgyser-samling ; )
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39373 gi-jones 13 år siden

Var der i grunden nogen der hørte mig på Radio24Syv i morges? Tog fandme helt til Kbh igen for at være med.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39374 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har lige været ude og gå en tur. Det er åndsvagt varmt derude, skal jeg hilse og sige.
Gravatar

#39375 MOVIE1000 13 år siden

gi-jones (39373) skrev:
Var der i grunden nogen der hørte mig på Radio24Syv i morges? Tog fandme helt til Kbh igen for at være med.

Nej, men hvis jeg vidste det ville jeg have gjort det, selvom jeg ikke kunne alligvel pga arbejde. :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39376 MOVIE1000 13 år siden

utyske (39374) skrev:
Jeg har lige været ude og gå en tur. Det er åndsvagt varmt derude, skal jeg hilse og sige.

Og jeg skulle hilse og sige at det bliver møg værre i morgen :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39377 Kisbye 13 år siden

Zombi (39367) skrev:
Ja min er nemlig også en bærbar, så jeg ved ikke helt om den overhovedet kan kravle ud igen. :/

Davenport det lyder lidt underligt, hvis den ligefrem har været der i et par år. Tror du ikke at det er en fejl med skærmen?

Det er ikke ualmindeligt at en tordenflue finder vej ind bag skærmen. Jeg har tidligere arbejdet i en support og der var det ganske almindeligt, når vi kom ind i tordenflue sæsonen.
Det anses som et resultat af kundens miljø og dækkes normalt ikke af garantien.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#39378 Zombi 13 år siden

Tror jeg vil cykle eller løbe en tur i dag.
Gravatar

#39379 tiany 13 år siden

Sidder foran en blæser, med fødderne i koldt vand og nyder et glas vand med masser af isterninger
Valar morghulis
Gravatar

#39380 bhs 13 år siden

Har lige løbet en tur udenfor og sluttet af med 300 push ups / 100 pull ups. Kan ikke huske sidste gang, jeg har svedt så meget. Elsker varmen! = mere sved :)

Skriv ny kommentar: