Gravatar

#39401 Takfornu 13 år siden

Sidder udenfor med en Old Fashioned og reflektere over de sidste par måneder, men også gør klar til den næste par dages møder med bl.a. A-kasse, coach, men også skrivning af ugens stak af ansøgninger, men den er godt nok lun hertil aften :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39402 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg overvejer lidt at gå i seng snart og så håber jeg lidt på at høre noget på det job, jeg søgte her for et par uger siden, hvis de altså er nået igennem ansøgningerne endnu.
Gravatar

#39403 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Jeg har haft dem til at køre i 48 timer tror jeg, så varmt er det.

En rar ting er også at lave et vandbad med isterninger og så smide hovedet i. Desværre holder det ikke så længe.

Jeg så i øvrigt en fiks aircooler for et stykke tid siden. Den virker nogenlunde som en aircondition, men uden at man skal have blæser ud af vinduet. I stedet kører den på vand. Tror jeg vil have mig sådan en til næste sommer.

Det kan ikke rigtig betale sig nu, hvor sommeren så småt begynder at slutte.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#39404 MMB 13 år siden

Ro på, gutter. Så er varmen altså heller ikke værre. :P
Gravatar

#39405 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Nej det synes jeg nu heller ikke. Man skal egentlig være taknemmelig for at vi I Danmark har det vejr vi har. Vi oplever lidt af det hele, men sjældent i de helt ekstreme forhold.

Der er trods alt ikke tsunamier, orkan etc.
Gravatar

#39406 Takfornu 13 år siden

#39405 ...Men vi har da jordskælv ... og sommetider pæne regnskyld ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39407 bhs 13 år siden

Den her varme i dag, er intet i forhold til andre steder. Har man først oplevet 45-50 grader celsius på eget krop, så er dagen i dag ren luksus i forhold til.
Gravatar

#39408 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

#39406 Det er korrekt nok blevet voldsommere de senere år, men jeg synes trods alt ikke det er noget jeg vil betegne som alvorligt. Jovist har vi haft registrerede jordskælv, men det er trods alt ikke noget der har skabt de store gener for samfundet.

Set i forhold til resten af verden, er det i mine øjne småting vi bliver belemret med i Danmark.

#39407 Det er sandt. Det var også lidt min pointe.

Gravatar

#39409 MMB 13 år siden

#39406 indeholder jo jordens største smiley. :P
Gravatar

#39410 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Ja det gør den vist også, men på sin vis har han jo ret :)

Skriv ny kommentar: