Den her varme i dag, er intet i forhold til andre steder. Har man først oplevet 45-50 grader celsius på eget krop, så er dagen i dag ren luksus i forhold til.
Øv, trist nyhed. Gade vide hvad der gik igennem ham siden det var hans sidst valg.
-------------------------
Lige nu sidder jeg på voldens højeste top og skuer ud over min dejlige by mens Mads Langer fylder hovedet med melankoli.
Ikke på arbejde? Eller møder du først senere?
Jeg nyder nu varmen - synes det er herligt...har desværre en bettemus der ikke er helt enig og er pylret og tvær for tiden. Men jeg skal helt klart ud og gå en lang tur og nyde sommeren inden det alt for snart bliver koldt og blæsende.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#39411 MMB 13 år siden
Hvorfor har du så to ventilatorer i gang? :P
#39412 bhs 13 år siden
#39413 tiany 13 år siden
Tony Scott har begået selvmord :(
http://www.thewrap.com/movies/article/tony-scott-d...
#39414 Ericmase 13 år siden
WHAT? Noooooooo! :'(
#39415 Zombi 13 år siden
Trist nyhed at vågne op til. Har nu altid godt kunne lide "True Romance" og "The Last Boy Scout".
#39416 misuma 13 år siden
-------------------------
Lige nu sidder jeg på voldens højeste top og skuer ud over min dejlige by mens Mads Langer fylder hovedet med melankoli.
#39417 wimmie 13 år siden
Ikke på arbejde? Eller møder du først senere?
Jeg nyder nu varmen - synes det er herligt...har desværre en bettemus der ikke er helt enig og er pylret og tvær for tiden. Men jeg skal helt klart ud og gå en lang tur og nyde sommeren inden det alt for snart bliver koldt og blæsende.
#39418 Takfornu 13 år siden
Sidder og skriver ansøgninger, gør klar til dagens mange møder med mulige arbejdsgivere og meget andet godt :)
#39419 HelmerJ 13 år siden
#39420 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"