Sidder og ser This is spinal tap på mit nye 42" 3D philips tv , mens jeg skriver på kærestens nye google nexus 7 tablet :-)
Tillykke med fødselsdagen Bacon-man
Sweet! Jeg har netop en Nexus 7 på vej. Er den god?
Jeg synes den er meget fed og en tilpas størrelse. Den har en lækker skærm og god at holde om. Hvordan får du den til dk ? Får helt lyst til selv at købe en :-)
Har lige været til møde med den arbejdsplads, der højst sandsynligt bliver hjemsted for min "erhvervspraktik" de næste 13 uger.
Er du vimmer, hvor er jeg helt oppe at køre. Hvor er det dog rart at ens jobkonsulent ikke bare fyrer standard-mulighederne af (Bilka, IKEA, you name it...) men i stedet virkelig lytter til ens ønsker.
Jeg vil helst ikke ud med for meget før det er 100% sikkert, men nøøøøj hvor jeg er glad lige nu!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Sidder og ser This is spinal tap på mit nye 42" 3D philips tv , mens jeg skriver på kærestens nye google nexus 7 tablet :-)
Tillykke med fødselsdagen Bacon-man
Jeg synes den er meget fed og en tilpas størrelse. Den har en lækker skærm og god at holde om. Hvordan får du den til dk ? Får helt lyst til selv at købe en :-)
Jamen ved kæresten ikke det? ;) Jeg bruger ShopUSA til den slags ting.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#39441 DarkLight 13 år siden
#39442 DarkLight 13 år siden
#39443 Wangsgaard 13 år siden
#39444 Takfornu 13 år siden
Hip hip Huraaaa - Stort tillykke Davenport ... og en lille gave:
#39445 Kruse 13 år siden
Tillykke med hende! :)
#39446 HonoDelLoce 13 år siden
Er du vimmer, hvor er jeg helt oppe at køre. Hvor er det dog rart at ens jobkonsulent ikke bare fyrer standard-mulighederne af (Bilka, IKEA, you name it...) men i stedet virkelig lytter til ens ønsker.
Jeg vil helst ikke ud med for meget før det er 100% sikkert, men nøøøøj hvor jeg er glad lige nu!
#39447 Batsy 13 år siden
Eller er det omvendt?
#39448 Zombi 13 år siden
#39449 MOVIE1000 13 år siden
Du får lige en visuel 5 kg. bacon.
#39450 DarkLight 13 år siden
Jamen ved kæresten ikke det? ;) Jeg bruger ShopUSA til den slags ting.