Sidder og ser This is spinal tap på mit nye 42" 3D philips tv , mens jeg skriver på kærestens nye google nexus 7 tablet :-)
Tillykke med fødselsdagen Bacon-man
Sweet! Jeg har netop en Nexus 7 på vej. Er den god?
Jeg synes den er meget fed og en tilpas størrelse. Den har en lækker skærm og god at holde om. Hvordan får du den til dk ? Får helt lyst til selv at købe en :-)
Jamen ved kæresten ikke det? ;) Jeg bruger ShopUSA til den slags ting.
Tak alle. Har pisse ondt i maven (noget krampe i nogle dage) så der blev ikke det vilde i aften. Bare en omgang mørbradgryde. (Tænk at spise ris på sin fødselsdag???) Nu er der snart bold!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har set utrolige mange Bill O reilly youtube videor, damn han er da en klaphat. Så en af dem med Letterman, og synes letterman er lidt en nød men han nailede ham virkelig groft.
kæft en idiot...
FNC's Bill O'Reilly returned to the Late Show Friday night for round two with David Letterman over Iraq. In the show taped on Monday but not aired until Friday, Letterman expressed disgust with the war: "So we've made a mistake in war, so we stay there and kill as many Americans as we possibly can? That's the way you get out of a mistake?" At another point, Letterman fretted: "It's all about oil. That's why we're there. Big deal." When O'Reilly asserted that "it isn't 'We're a bad country, Bush is an evil liar.' That's not true," Letterman retorted that "I didn't say we were a bad country. I didn't say he was an evil liar" and charged: "You're putting words in my mouth just the way you put artificial facts in your head."
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Satte mig fanme på min telefon i aftes, så nu er glasset helt smadret... :/ Nu skal jeg have undersøgt om 3 har et tilbud på en ny til MEGET få penge..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og mindes mine forældre, som døde og/eller havde fødselsdag i dag, i morgen og fredag. Jeg savner virkelig dem lige for tiden og føler det som det var i dag de gik bort. Den ubehagelige måde det skete på, gør nok sit til at visse lyde og dufte stadig giver mig gåsehud.
Godt jeg skal til masser af møder i eftermiddag og aften for ellers var jeg nok gået i sort. Det er "sjovt" og på måde og lidt spændende som visse hændelser i ens liv kan føles som om det var i dag/nu i perioder.
Derudover skal jeg formentlig igen i P6 her på fredag og tale om actionfilm, Dolph Lundgren (som jeg mødte i går, og han gik heldigvis med på en lille sketch!), The Expendables og musik fra actionfilm. Så jeg tænkte, om mine kære venner her på Filmz kunne diske op med titler på de sange fra 80'ernes action/thrillers, som de godt kunne lide :-) Jeg tænker på at foreslå "Take My Breath Away" og "Danger Zone" og måske også tale lidt om Tony Scott. Men derudover tænker jeg "Eye of the Tiger", "A View to a Kill" (også fordi Lundgren har en bitte rolle i den), "It's a Long Road" og "The Heat is on". Andre forslag? Tager imod med kyshånd!
#39451 Wangsgaard 13 år siden
Han fik den fragtet hjem af en ven fra London
#39452 Twister 13 år siden
#39453 wimmie 13 år siden
En visuel? Jeg kan ikke se noget ;)
#39454 davenport 13 år siden
Nu er der snart bold!
#39455 Batsy 13 år siden
kæft en idiot...
FNC's Bill O'Reilly returned to the Late Show Friday night for round two with David Letterman over Iraq. In the show taped on Monday but not aired until Friday, Letterman expressed disgust with the war: "So we've made a mistake in war, so we stay there and kill as many Americans as we possibly can? That's the way you get out of a mistake?" At another point, Letterman fretted: "It's all about oil. That's why we're there. Big deal." When O'Reilly asserted that "it isn't 'We're a bad country, Bush is an evil liar.' That's not true," Letterman retorted that "I didn't say we were a bad country. I didn't say he was an evil liar" and charged: "You're putting words in my mouth just the way you put artificial facts in your head."
#39456 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39457 davenport 13 år siden
Nu skal jeg have undersøgt om 3 har et tilbud på en ny til MEGET få penge..
#39458 bhs 13 år siden
Undskyld, men kunne ikke lade være med at grine over dette. Må virkelig være en skrøbelig telefon :)
#39459 Takfornu 13 år siden
Godt jeg skal til masser af møder i eftermiddag og aften for ellers var jeg nok gået i sort. Det er "sjovt" og på måde og lidt spændende som visse hændelser i ens liv kan føles som om det var i dag/nu i perioder.
Ære være deres minde :-)
#39460 The Insider 13 år siden
Derudover skal jeg formentlig igen i P6 her på fredag og tale om actionfilm, Dolph Lundgren (som jeg mødte i går, og han gik heldigvis med på en lille sketch!), The Expendables og musik fra actionfilm. Så jeg tænkte, om mine kære venner her på Filmz kunne diske op med titler på de sange fra 80'ernes action/thrillers, som de godt kunne lide :-) Jeg tænker på at foreslå "Take My Breath Away" og "Danger Zone" og måske også tale lidt om Tony Scott. Men derudover tænker jeg "Eye of the Tiger", "A View to a Kill" (også fordi Lundgren har en bitte rolle i den), "It's a Long Road" og "The Heat is on". Andre forslag? Tager imod med kyshånd!