Også et tillykke med fødselsdagen til din datter herfra. :)
Navarre3 (39459) skrev:
Sidder og mindes mine forældre, som døde og/eller havde fødselsdag i dag, i morgen og fredag. Jeg savner virkelig dem lige for tiden og føler det som det var i dag de gik bort. Den ubehagelige måde det skete på, gør nok sit til at visse lyde og dufte stadig giver mig gåsehud.
Godt jeg skal til masser af møder i eftermiddag og aften for ellers var jeg nok gået i sort. Det er "sjovt" og på måde og lidt spændende som visse hændelser i ens liv kan føles som om det var i dag/nu i perioder.
Ære være deres minde :-)
@Per/Navarre - Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg vil derfor også gerne sende dig en virtuel krammer, samt alle de positive tanker jeg kan i din retning.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Sidder og mindes mine forældre, som døde og/eller havde fødselsdag i dag, i morgen og fredag. Jeg savner virkelig dem lige for tiden og føler det som det var i dag de gik bort. Den ubehagelige måde det skete på, gør nok sit til at visse lyde og dufte stadig giver mig gåsehud.
Godt jeg skal til masser af møder i eftermiddag og aften for ellers var jeg nok gået i sort. Det er "sjovt" og på måde og lidt spændende som visse hændelser i ens liv kan føles som om det var i dag/nu i perioder.
#39471 Richard Burton 13 år siden
#39472 tiany 13 år siden
#39473 gi-jones 13 år siden
#39474 davenport 13 år siden
#39475 Richard Burton 13 år siden
#39476 The Insider 13 år siden
#39477 NightHawk 13 år siden
Tillykke med fødselsdagen i går, Davenport. :)
Også et tillykke med fødselsdagen til din datter herfra. :)
@Per/Navarre - Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg vil derfor også gerne sende dig en virtuel krammer, samt alle de positive tanker jeg kan i din retning.
#39478 Zombi 13 år siden
Gode tanker og en krammer ryger lige din vej.
#39479 Highland Park 13 år siden
Tæller film fra 1990 med? Skal sangen forresten være lavet til filmen?
#39480 misuma 13 år siden