#39479, oh yes! :-) Og ja, 1990'erne er også acceptable. Jeg har temmelig stor frihed, og jeg tænker, at det bare skal være fra de klichéfyldte actionfilm fra det 20. århundredes sidste par årtier. Sangene behøver ikke nødvendigvis være skrevet til filmene, men de bør i hvert fald være kraftigt associerede med dem.
Sidder og mindes mine forældre, som døde og/eller havde fødselsdag i dag, i morgen og fredag. Jeg savner virkelig dem lige for tiden og føler det som det var i dag de gik bort. Den ubehagelige måde det skete på, gør nok sit til at visse lyde og dufte stadig giver mig gåsehud.
Godt jeg skal til masser af møder i eftermiddag og aften for ellers var jeg nok gået i sort. Det er "sjovt" og på måde og lidt spændende som visse hændelser i ens liv kan føles som om det var i dag/nu i perioder.
Ære være deres minde :-)
Også kram og gode tanker herfra, mate!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Takker alle sammen - det var rigtig pænt af jer at skrive tilbage. Disse 3 dage er altid nogen af de sværeste for mig, da de er forbundet med mange minder - både gode og dårlige - faktisk mere end julen, så det var rart at få luftet lidt af de mange tanker, som har svirret rundt i hovedet på siden jeg stod op - 1000 tak folkens :-)
Charlie Daniels Band, The: ”Stroker Ace” (”Stroker Ace”) Chris Thompson & Marietta: ”Never Give Up” (”Fire, Ice & Dynamite”)
David Knopfler: ”Mercenary Man” (”Laser Mission”)
Gap Band, The: ”I’m Gonna Git You Sucka” (”I’m Gonna Git You Sucka”) Glen Campbell: ”Any Which Way You Can” (”Any Which Way You Can”) Guns N’ Roses: ”Welcome to the Jungle” (”The Dead Pool”)
Hot Pursuit: ”Fire With Fire” (”Steele Justice”)
Iggy Pop: ”Livin’ On the Edge of the Night” (”Black Rain”)
Jackie Chan: ”Hero Story” (”Police Story”) James Brown: ”Living in America” (”Rocky IV” [url= Murphy... eat your heart out!")[/url]) John Carpenter & The Coupe de Villes: ”Big Trouble in Little China” (”Big Trouble in Little China”) John Carpenter: ”Main Title” (”Escape From New York”) Journey: ”Separate Ways” (”Tron”)
Kate Capshaw: ”Anything Goes” (”Indiana Jones and the Temple of Doom”)
Lin(n) Van Hek: ”Intimacy” (”The Terminator”)
Michael Rose, Sheryl Lee Ralph, Cedella Marley & Sharon Marley Prendergast: ”The Mighty Quinn” (”The Mighty Quinn”)
Patrick Swayze: ”Cliff’s Edge” / ”Raising Heaven (in Hell Tonight)” (”Road House”)
Ray Stevens: ”Cannonball” (”The Cannonball Run” & ”Cannonball Run II”) Ray Parker Jr. (/Huey Lewis and the News: ”I Want a New Drug”): "Ghostbusters” (”Ghostbusters II”) Robert Palmer: ”Addicted to Love” (”The Wraith”) Run-DMC: ”Christmas in Hollis” (”Die Hard”)
Sammy Hagar: ”Winner Takes It All” (”Over the Top”) Stan Bush: ”The Touch” (”The Transformers: The Movie”) Sting: ”Someone to Watch Over Me” (”Someone to Watch Over Me”)
Tahnee Cain & Tryanglz: ”Burnin’ in the Third Degree” / ”You Can’t Do That” (”The Terminator”)
Yello: ”La Habanera” (”The Mighty Quinn”)
Godt nok ikke en decideret actionfilm men intet tema om 80’ermusik uden Huey Lewis!: Huey Lewis and the News: ”The Power of Love” / "Back in Time" (”Back to the Future”)
Undskyld jeg spørger så direkte (og du behøver selvfølgelig ikke svare, det siger sig selv!) men var det en ulykke, siden det skete så hurtigt? Selv om dette bare er et forum på nettet, så kommer man altså til at tænke og også bekymre sig over hinanden, for hvor om alting er, så er vi jo nok en del af hinandens hverdag, på godt og ondt. Det er ikke nysgerrighed, men empati der driver mit spørgsmål.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39481 The Insider 13 år siden
#39482 elwood 13 år siden
All for love: Bryan Adams, Rod Stewart, Sting
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39483 evermind 13 år siden
Også kram og gode tanker herfra, mate!!
#39484 Takfornu 13 år siden
Takker alle sammen - det var rigtig pænt af jer at skrive tilbage. Disse 3 dage er altid nogen af de sværeste for mig, da de er forbundet med mange minder - både gode og dårlige - faktisk mere end julen, så det var rart at få luftet lidt af de mange tanker, som har svirret rundt i hovedet på siden jeg stod op - 1000 tak folkens :-)
#39485 Highland Park 13 år siden
En hel del af dem lever ikke op til dit sidste krav, men du får hele listen alligevel.
AC/DC: ”Who Made Who” (”Maximum Overdrive”)
Basil Poledouris - ”Main Title” (”Robocop”)
Bonnie Tyler: ”Break Out” (”Fire, Ice & Dynamite”)
Brad Fiedel: ”The Terminator Theme” (”The Terminator”)
Charlie Daniels Band, The: ”Stroker Ace” (”Stroker Ace”)
Chris Thompson & Marietta: ”Never Give Up” (”Fire, Ice & Dynamite”)
David Knopfler: ”Mercenary Man” (”Laser Mission”)
Gap Band, The: ”I’m Gonna Git You Sucka” (”I’m Gonna Git You Sucka”)
Glen Campbell: ”Any Which Way You Can” (”Any Which Way You Can”)
Guns N’ Roses: ”Welcome to the Jungle” (”The Dead Pool”)
Hot Pursuit: ”Fire With Fire” (”Steele Justice”)
Iggy Pop: ”Livin’ On the Edge of the Night” (”Black Rain”)
Jackie Chan: ”Hero Story” (”Police Story”)
James Brown: ”Living in America” (”Rocky IV” [url= Murphy... eat your heart out!")[/url])
John Carpenter & The Coupe de Villes: ”Big Trouble in Little China” (”Big Trouble in Little China”)
John Carpenter: ”Main Title” (”Escape From New York”)
Journey: ”Separate Ways” (”Tron”)
Kate Capshaw: ”Anything Goes” (”Indiana Jones and the Temple of Doom”)
Lin(n) Van Hek: ”Intimacy” (”The Terminator”)
Michael Rose, Sheryl Lee Ralph, Cedella Marley & Sharon Marley Prendergast: ”The Mighty
Quinn” (”The Mighty Quinn”)
Patrick Swayze: ”Cliff’s Edge” / ”Raising Heaven (in Hell Tonight)” (”Road House”)
Ray Stevens: ”Cannonball” (”The Cannonball Run” & ”Cannonball Run II”)
Ray Parker Jr. (/Huey Lewis and the News: ”I Want a New Drug”): "Ghostbusters” (”Ghostbusters II”)
Robert Palmer: ”Addicted to Love” (”The Wraith”)
Run-DMC: ”Christmas in Hollis” (”Die Hard”)
Sammy Hagar: ”Winner Takes It All” (”Over the Top”)
Stan Bush: ”The Touch” (”The Transformers: The Movie”)
Sting: ”Someone to Watch Over Me” (”Someone to Watch Over Me”)
Tahnee Cain & Tryanglz: ”Burnin’ in the Third Degree” / ”You Can’t Do That” (”The Terminator”)
Yello: ”La Habanera” (”The Mighty Quinn”)
Godt nok ikke en decideret actionfilm men intet tema om 80’ermusik uden Huey Lewis!:
Huey Lewis and the News: ”The Power of Love” / "Back in Time" (”Back to the Future”)
#39486 davenport 13 år siden
Det er ikke nysgerrighed, men empati der driver mit spørgsmål.
#39487 Takfornu 13 år siden
#39488 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39489 davenport 13 år siden
(Jeg håber du kan føle forum-varmen der strømmer din vej ;))
#39490 Highland Park 13 år siden