Gravatar

#39541 The Insider 13 år siden

High five, you guys!
War. War never changes.
Gravatar

#39542 Kiksmann 13 år siden

Det endte med at blive e fantastisk fredag alligevel. Chefen tilbød en uddannelse i international marketing & salg, så er den sgu i vinkel :) Det ser jeg meget frem til, og det bedste af det hele er jeg starter om 2 uger. Og jeg er top motiveret.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#39543 Zombi 13 år siden

Foeller (39537) skrev:
Pilgrim er nok 2010's mest overvurderede film. Om jeg begriber, hvad folk ser i den ligegyldighed.

Når man ser på de medvirkende og instruktøren burde det være en fantastisk film, men stilen gjorde intet for mig. Jeg har en enorm forkærlighed for spil, men den prøver simpelthen for meget på at appellere til gamere og det virker meget påtaget. Der af masser af glimrende romantiske komedier med yderst banale historier, men fordi man holder af personerne lader man sig alligevel rive med. Det var ikke tilfældet med "Scott Pilgrim". Jeg fandt personerne alt for overfladiske og karikerede, og ja jeg ved godt at det er en del af filmens stil, men det gjorde intet for mig og fremhæver bare den yderst banale handling på uheldig vis.

Det er en stor, stor skuffelse. Pilgrim ligger langt under Edgar Wrights sædvanlige niveau som han demonstrerede med de helt fantastiske "Shaun of the Dead" og "Hot Fuzz".
Gravatar

#39544 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg fandt "Scott Pilgrim" ganske underholdende, men samtidig begynder jeg at blive lidt træt af hele den trend der er omkring semi-nørdet kultur, 90'er-konsoller og hvad der ellers hører til. Jeg så sågar en artikel forleden fra en "modeekspert", der fortalte om hvordan efterårets stil er tegneserie-relateret.
Gravatar

#39545 misuma 13 år siden

Hmm, jeg synes månedens penge er forsvundet hurtigt. Nu skal vi endda være kreative med madretterne resten af ugen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39546 Ericmase 13 år siden

The Insider (39538) skrev:
2010's bedste film? Formentlig!

Et af de bedste fra 2010? Ja!
Slår den "Inception"? Nej! ;)

Kruse (39539) skrev:
"Scott Pilgrim vs. the World" er helt og aldeles fremragende!

Helt enig! :-)

Wangsgaard (39540) skrev:
+1

Genså den faktisk i går og er stadigvæk sjov :D

Grinte næsten hele filmen igennem første gang og gør det stadig efter et par gange ekstra! :D

The Insider (39541) skrev:
High five, you guys!

HIGH FIVE!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39547 The Insider 13 år siden

#39545, same here! :-(
War. War never changes.
Gravatar

#39548 wimmie 13 år siden

misuma (39545) skrev:
Hmm, jeg synes månedens penge er forsvundet hurtigt. Nu skal vi endda være kreative med madretterne resten af ugen.

Hehe, min konto røg i minus omkring den 18. - har så solgt lidt tøj og ting så har holdt den omkring minus 300 kr siden da ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39549 bhs 13 år siden

Den her måned har også været en biatch for mig. Alt for mange udgifter, depositum til ny lejlighed (uhørt meget 35.000 kr +), købe nye møbler og jeg ved ikke hvad. Men heldigvis, er jeg ikke kommet i minus endnu (har mærkeligt nok aldrig været). Det har dog virkelig været tæt på den her måned, men penge tilbage fra forsikring + salg af bærbar gav et ordentligt skub op.
Gravatar

#39550 misuma 13 år siden

wimmie (39548) skrev:
Hehe, min konto røg i minus omkring den 18. - har så solgt lidt tøj og ting så har holdt den omkring minus 300 kr siden da ;)

Vores Odense-tur kostede, men intet er fortrudt. I aften står den sgu på risengrød og ungerne glæder sig gudskelov.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: