Har nu ny telefon, der var gratis. En Galaxy et-eller-andet, der både kan ringe og skrive og ting. Jeg bruger næsten aldrig andre ting, så før vi har en ordentlig tri-corder, skal jeg ikke sætte mig ind i alle de features. Det gav også lige en tur til Bramdrupdam Smørrebrød, hvor jeg satte en dyrlægens og en med leverpostej til livs, så nu skal jeg ikke ha leverpostej i ret lang tid... Men fanme godt!! Det var første gang min datter smagte rigtig højtbelagt, og hun var begejstret for en med fiskefilet og rejer.
On another note, gad jeg godt ha et luftgevær, så jeg kunne nakke alle de satans svaler og gråspurve, der tror min have er en form for voliere >:I
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39531 davenport 13 år siden
Det gav også lige en tur til Bramdrupdam Smørrebrød, hvor jeg satte en dyrlægens og en med leverpostej til livs, så nu skal jeg ikke ha leverpostej i ret lang tid... Men fanme godt!!
Det var første gang min datter smagte rigtig højtbelagt, og hun var begejstret for en med fiskefilet og rejer.
On another note, gad jeg godt ha et luftgevær, så jeg kunne nakke alle de satans svaler og gråspurve, der tror min have er en form for voliere >:I
#39532 gi-jones 13 år siden
#39533 davenport 13 år siden
#39534 bhs 13 år siden
#39535 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#39536 davenport 13 år siden
Anede intet om den, så det krævede lige lidt justering. Obersten gik.
Nu må jeg hellere lige se lidt Star Trek for at rette perspektivet ind igen.
#39537 MMB 13 år siden
#39538 The Insider 13 år siden
#39539 Kruse 13 år siden
#39540 Wangsgaard 13 år siden
+1
Genså den faktisk i går og er stadigvæk sjov :D