Gravatar

#39571 Highland Park 13 år siden

#39570: Tak, jeg har lige lyttet til det. Hyggeligt indslag, I er da vist på bølgelængde. :)

Tøserne er sidst i 30'erne, og så ser de knageme "Bloodsport", når de holder filmaften! Er hun single? :D

PS:
Er du blevet kimet ned pga. Ivan Drago-smutteren?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39572 The Insider 13 år siden

#39571, uha, godt spottet! Men fedt med lidt skjult reklame for "Game of Thrones" ;-) Jeg skal jo derind igen i september, og så må jeg lige høre om hendes relationship-status - men jeg kan sige, at hun tilmed er Chelsea-fan, hubba hubba!
War. War never changes.
Gravatar

#39573 Highland Park 13 år siden

#39572: He, jeg har slet ikke set noget af serien, så jeg blev lige nødt til at slå ham op.

Fuck, det går ikke! Jeg interesserer mig slet ikke for fodbold. Det ville nok blive den omvendte verden, hvor hun og veninderne hver weekend sidder henslængt i sofaen og kværner bajere til kampene, mens jeg konstant iler efter nye forsyninger.
Gravatar

#39574 The Insider 13 år siden

Hehe, det er ellers et meget underholdende bilede :-) Men faktisk vil de gerne have mig ind igen to gange i september - den ene gang for at tale om nyere soundtracks (med udgangspunkt i "Drive", nice!) og den anden for at tale om (wait for it...) FODBOLD! Woohoooo! 60 minutters rendyrket propaganda i æteren ;-) Dog naturligvis med udgangspunkt i musikkens tilknytning til sporten, så ja, Liverpool-fans, vi spiller formentlig "You'll Never Walk Alone" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#39575 Highland Park 13 år siden

The Insider (39574) skrev:
Hehe, det er ellers et meget underholdende bilede :-)
Hmm... okay, du kan jo spørge hende, hvor mange timers fodbold hun i snit ser om ugen. :)

Men faktisk vil de gerne have mig ind igen to gange i september - den ene gang for at tale om nyere soundtracks (med udgangspunkt i "Drive", nice!)...
He, ja den aftale havde I da vist på plads, længe før du havde sat dig til rette. Du må endelig reklamere for det, når tiden sig nærmer.
Jeg skal ellers love for, at der blev reklameret for Filmz i æteren. Herligt, men I kunne da godt have gjort opmærksom på indslaget i en nyhed, ligesom I plejer, inden du agerer skærmtrold.

... og den anden for at tale om (wait for it...) FODBOLD! Woohoooo! 60 minutters rendyrket propaganda i æteren ;-) Dog naturligvis med udgangspunkt i musikkens tilknytning til sporten, så ja, Liverpool-fans, vi spiller formentlig "You'll Never Walk Alone" :-)
AARGH!
Gravatar

#39576 The Insider 13 år siden

Jeg skal ellers love for, at der blev reklameret for Filmz i æteren. Herligt, men I kunne da godt have gjort opmærksom på indslaget i en nyhed, ligesom I plejer, inden du agerer skærmtrold.

Ja, det var faktisk super fedt, hvor ofte hun fik nævnt Filmz - jeg havde forventet, at det kun ville blive i indledningen og til slut. Vi får jo ingen penge for det, men det er jo meget godt i forhold til promovering. Men jeg er måske stadigvæk lidt for sky på radiofronten til at turde reklamere meget for det endnu ;-) Jeg skal nok sige til i godt før næste gang, hvis jeg føler mig tilstrækkeligt forberedt!
War. War never changes.
Gravatar

#39577 Highland Park 13 år siden

Jeg kan se, at hun oven i købet reklamerede for din gæsteoptræden på sin Twitter-profil. Det søde menneske...

The Insider (39576) skrev:
Men jeg er måske stadigvæk lidt for sky på radiofronten til at turde reklamere meget for det endnu ;-)
Ha, du ser ellers ikke sky ud på billedet. I øvrigt fedt at du slægter Bogart på med hatten. Jeg regner stærkt med, at det kun er et spørgsmål om tid, før din karakteristiske thumbs up-positur pryder coveret til enhver udgivelse, du varmt anbefaler.

Hov forresten, fik du overhovedet sagt nice en eneste gang i løbet af udsendelsen?
Da jeg på et tidspunkt kaldte din jargon for The Insider-speak, var det skam ikke negativt ment. :)
Gravatar

#39578 The Insider 13 år siden

Ha, du ser ellers ikke sky ud på billedet.

Ren Photoshopping, my friend ;-)

I øvrigt fedt at du slægter Bogart på med hatten. Jeg regner stærkt med, at det kun er et spørgsmål om tid, før din karakteristiske thumbs up-positur pryder coveret til enhver udgivelse, du varmt anbefaler.

Haha! Jeg går efter et karakteristisk bedømmelses-barometer à la Eberts tommelfingre og Bogarts hatte :-) Derudover maskerer den meget godt mit hår, som kæresten klippede liiiiige lidt for kort for nylig!

Og jeg tror faktisk ikke, jeg fik sagt et eneste nice. Det er jo under al kritik, så jeg vil prøve at klemme minimum ét ind mellem hvert nummer i næste ombæring :-)
War. War never changes.
Gravatar

#39579 davenport 13 år siden

Har lige set Hvidstensgruppen. Den var faktisk rigtig god. Havde ellers kun hørt meget negativ kritik af den, så forventningerne var ikke skruet særligt højt op.
Men nu gav min mor mig den i fødselsdagsgave, så den skulle jo lige ses.
Jeg synes alt i alt at der er gjort meget ud af den, og dejligt at de taler jysk. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39580 The Insider 13 år siden

#39579, det er nemlig meget interessant, at de har taget den beslutning i forhold til sprogbruget, lidt ligesom Mel Gibson gjorde med "Apocalypto" og "The Passion of the Christ"... Er den tekstet i øvrigt?
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: