Gravatar

#39581 davenport 13 år siden

He he - men, ja. Den er tekstet på rigsdansk, så jer fra randområderne af Danmark får oversat ord som "møj" og "træls" ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39582 The Insider 13 år siden

Feeeeeeeeedt!
War. War never changes.
Gravatar

#39583 davenport 13 år siden

Du må gerne låne den?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39584 Richard Burton 13 år siden

davenport (39579) skrev:
Jeg synes alt i alt at der er gjort meget ud af den, og dejligt at de taler jysk. :)

En Kongelig Affære kunne have lært af sprogbrugen.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39585 The Insider 13 år siden

#39583, jeg ser af princip ikke film med forkert grammatik i titlen, så jeg må desværre nok skippe den... men ellers tak for tilbudet!!
War. War never changes.
Gravatar

#39586 Richard Burton 13 år siden

#39585 Men du har anmeldt Forfalskerne ;)
Gravatar

#39587 The Insider 13 år siden

#39586, kun så jeg netop kunne brokke mig over den grelle fejl i en offentlig anmeldelse :-) Men mit hjerte kan kun magte én af den slags film... én til, og så kollapser jeg garanteret fuldstændigt. Jeg besvimer nærmest, hver gang jeg går forbi en café med ordene "Kaffe og the" i ruden.
War. War never changes.
Gravatar

#39588 Richard Burton 13 år siden

Hehe :)

The Insider (39587) skrev:
Jeg besvimer nærmest, hver gang jeg går forbi en café med ordene "Kaffe og the" i ruden.

Men er det ikke mere pga. det traditionsrige islæt for "den gamle drik", hvor en butik som Perch, nærmest er bundet op på den gamle "the" staveform?
Gravatar

#39589 The Insider 13 år siden

Hvorom alting er, så er det er frygteligt og skræmmende syn, og jeg siger naturligvis altid "the" på engelsk (som den grammatiske artikel), når jeg beder om en kop te på sådan en café. Som jeg for nylig skrev til en ven: Slaveri og stavemåden "the" - to skampletter på menneskehedens historie, som begge blev udraderet i midten af det 19. århundrede. Hvilken var værst? Svært at sige!
War. War never changes.
Gravatar

#39590 Richard Burton 13 år siden

Jeg vil gerne overhøre den bestilling engang :)

Skriv ny kommentar: