Gravatar

#39591 The Insider 13 år siden

Det får du rig lejlighed til, hvis du er i lokalet, for det kræver altid et par forsøg, før tjeneren forstår min intention :-)
War. War never changes.
Gravatar

#39592 gi-jones 13 år siden

Med fare for korsfæstelse så mener jeg altså at man i titler har lov til at dele ord på den måde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39593 Richard Burton 13 år siden

Out of the door, line on the left, one cross each.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39594 Collateral 13 år siden

Elefanten i mit personlige rum siden jeg begyndte på diakonhøjskolen i sidste uge blev påtalt nu her. Der er en kristen side af uddannelsen, som jeg naturligvis ikke har noget problem med, men jeg er atheist, og var lidt nysgerrig for om det egentlig var et problem. Det er det ikke officielt naturligvis, men nogengange er de konkrete undervisningssituationer (og de uskrevne sociale regler) anderledes. Men i kontekst fik jeg da nævnt at jeg ikke er troende, så nu kan folk jo så reagere som de vil :) Jeg synes det er rart nok at have sagt det åbent og fået at vide at jeg naturligvis sagtens kan bruge uddannelsen og undervisningen til at lære om pædagogik såvel som religion som sådan (i stor grad kristendom) og så bruge den viden som jeg ligesom vil.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#39595 The Insider 13 år siden

#39592, det siger du kun, fordi du skrev Incasso med "c"! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#39596 davenport 13 år siden

Jeg troede at jeg skulle starte på 4 ugers kursus i dag, men da jeg læste brevet ordentligt i går, viser det sig, at det kun er samtaler jeg skal komme til engang i mellem. Jeg ringede til dem, og min første samtale er berammet til 3.10...
Havde faktisk glædet mig til at komme lidt ud og møde nogle mennesker. Nu fortsætter den kedelige hverdag bare..
Stå op - lave kaffe - drikke kaffe - stirre på computer - hente børn - lave mad - rydde af - putte børn - se Star Trek Voyager - i seng.
Dag ud og dag ind.
Ja, det er mit ansvar, men dage og uger flyder sammen som ledig, og min motivation er svær at finde.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39597 MOVIE1000 13 år siden

davenport (39596) skrev:
Jeg troede at jeg skulle starte på 4 ugers kursus i dag, men da jeg læste brevet ordentligt i går, viser det sig, at det kun er samtaler jeg skal komme til engang i mellem. Jeg ringede til dem, og min første samtale er berammet til 3.10...
Havde faktisk glædet mig til at komme lidt ud og møde nogle mennesker. Nu fortsætter den kedelige hverdag bare..
Stå op - lave kaffe - drikke kaffe - stirre på computer - hente børn - lave mad - rydde af - putte børn - se Star Trek Voyager - i seng.
Dag ud og dag ind.
Ja, det er mit ansvar, men dage og uger flyder sammen som ledig, og min motivation er svær at finde.

Kom til Esbjerg og besøg mig ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39598 davenport 13 år siden

Tak for buddet, men det kolliderer med endnu en faktor som ledig: økonomien :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39599 MOVIE1000 13 år siden

davenport (39598) skrev:
Tak for buddet, men det kolliderer med endnu en faktor som ledig: økonomien :)

Der er da ikke så langt at gå :P

Eller blafre, stjæl en bil, cykle, kapre en bus.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39600 Kiksmann 13 år siden

davenport (39596) skrev:

Du kan da lave en ny variant:
Stå op- lave kaffe - drikke kaffe- se Star Trek Voyager - hente børn - lave mad - rydde af - putte børn - se mere Star Trek Voyager - i seng!

Eller gøre det hele omvendt! :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: