Var gennem Barnes & Noble med deres nuværende 40% rabat kampagne og 4 Criterion titler i kurven, men jeg er blevet mere økonomisk og vil simpelthen ikke give 700,- for 4 titler mere. Det er sgu nok meget sundt.
Min bedste ven(inde) rejste for et par uger siden ud af landet, for at opleve en anden kultur og land indtil slut dec. Den her uge, er jeg virkelig begyndt at savne pige barnet. Vi har været ekstremt tætte igennem en del år efterhånden, så det er ikke helt mærkeligt hvordan savnet mærkes for tiden.
Et er at ses med drengene, men en god kvindelig ven er nu noget af det varmeste man kan opleve. Et venskab på et andet niveau. Det er dog kun godt, at mærke et savn til et andet menneske i ny og næ ;-)
Fik endnu 4 afslag med posten i dag, så aften går med at lave en evaluering af det sidste halveårs dårlige jobsøgning, og planlægning af en strategi for de kommende måneder. Kunne godt finde andre ting jeg ville bruge mine aftener på.
#39651 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39652 Richard Burton 13 år siden
#39653 tiany 13 år siden
#39654 davenport 13 år siden
#39655 Highland Park 13 år siden
PING!
#39656 MOVIE1000 13 år siden
#39657 bhs 13 år siden
Et er at ses med drengene, men en god kvindelig ven er nu noget af det varmeste man kan opleve. Et venskab på et andet niveau. Det er dog kun godt, at mærke et savn til et andet menneske i ny og næ ;-)
#39658 Takfornu 13 år siden
#39659 Popeye 13 år siden
#39660 Takfornu 13 år siden