Gravatar

#39661 Popeye 13 år siden

Navarre3 (39660) skrev:
... hvad er det ?

Frustrerende!

Spøg til side...Det er et fagteknisk krævende job, og hvis du var indenfor branchen, ville du, modsat mange andre brancher, ikke have problemer med at finde arbejde, som det ser ud i dag - beklager.
...and then some
Gravatar

#39662 gi-jones 13 år siden

Han muger ud i Cirkus Benneweiss :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39663 Popeye 13 år siden

Og det kræver altså sin mand at rydde op efter to elefanter, når alt man har er hunderposer!
...and then some
Gravatar

#39664 misuma 13 år siden

Overvejer valget mellem sengen og endnu en film.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39665 HelmerJ 13 år siden

Sidder og leder efter den letteste/billigste løsning for at lave en hjemmeside (har kun er faring med at skrive html i hånden, men det gider jeg ikke). Nogen der har et par forslag?

Vi snakker en simpel "se min hund" hjemmeside, lidt frames i venstre side og biller på resten. Det skal bruges til min fars firma for at vise nogle af de ting vi har bygget, men der skal ikke være indkøbskurv og den slags fancy shit.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39666 dyg 13 år siden

Er det ikke nemmest at modificere en wordpress side eller måske lave noget på Wix.com?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39667 HelmerJ 13 år siden

Faldt lige over Weebly så er allerede godt i gang, det er pænt nemt af ha med at gøre
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39668 Richard Burton 13 år siden

£39665 Wordpress! Find en skabelon du kan lide og gå igang! :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39669 davenport 13 år siden

Hvad fanden sker der for den nye trend på Facebook??? At lave en RIP side for kendte? I går var det Bill Cosby og i dag Eddie Murphy. Det er sgu da usmageligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39670 Richard Burton 13 år siden

davenport (39669) skrev:
Hvad fanden sker der for den nye trend på Facebook??? At lave en RIP side for kendte? I går var det Bill Cosby og i dag Eddie Murphy. Det er sgu da usmageligt!

Hvad bliver det næste? Tænd et virtuelt lys? Geeeeeez!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: