Mange tak :) Jeg skal købe gaver til min søster (for mine forældre) og det er lidt ud over min nørde-grad til tider. Skal også tage stilling til om om Skyrim er Diablo 3 er bedst og om jeg virkelig gider købe noget som helst med et æble på...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Wimmie, mener jo så stadig at jeg kan nå at føde i august måned, men jeg tror ikke længere selv på den.
Men jeg har en tid på sygehuset i morgen tidelig, så nu sker der forhåbentlig noget indenfor de næste par dage... Så jeg stiller jo nok lige Filmz en lille smule på stand-by det næste stykke tid.
Altså måske ikke nu (hvis du da ikke er gået i fødsel siden du skrev), men kl. 16.30 kunne du sagtens nå det :D Jeg fik veer kl. 18.20 og 22.54 var hun ude ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Blev kaldt på arbejde i dag for at finde dækbilleder til nogle udsendelser om nyere klassisk musik til DRK. Så jeg har siddet hele dagen og kigget gamle danske og tyske dokumentarfilm om anden verdenskrig til en koncert med Sjostakovitj.
Fik at vide af firmaet, at de gerne vil have mig med så meget som muligt på deres ting, og når begge ejerne tager på ferie til oktober-november, så vil de gerne have mig som kontaktperson på hjemmesiden, hvis der skulle dukke nogle akutte opgaver op. Det kunne jeg jo kun sige ja tak til. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39691 Kochie 13 år siden
#39692 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#39693 lagoni 13 år siden
#39694 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#39695 lagoni 13 år siden
#39696 misuma 13 år siden
#39697 Collateral 13 år siden
Ikke sidst jeg bestilte hos dem. Husker at have modtaget ting indenfor et par dage.
#39698 wimmie 13 år siden
Altså måske ikke nu (hvis du da ikke er gået i fødsel siden du skrev), men kl. 16.30 kunne du sagtens nå det :D
Jeg fik veer kl. 18.20 og 22.54 var hun ude ;)
#39699 davenport 13 år siden
#39700 Thomsen 13 år siden
Fik at vide af firmaet, at de gerne vil have mig med så meget som muligt på deres ting, og når begge ejerne tager på ferie til oktober-november, så vil de gerne have mig som kontaktperson på hjemmesiden, hvis der skulle dukke nogle akutte opgaver op. Det kunne jeg jo kun sige ja tak til. :-)