Gravatar

#39691 Kochie 13 år siden

Det er den, ja.
Gravatar

#39692 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Indeed, den er oprindeligt lavet i 6 hæfter, men de har vist ikke været på markedet i årevis. :)
Gravatar

#39693 lagoni 13 år siden

Mange tak :) Jeg skal købe gaver til min søster (for mine forældre) og det er lidt ud over min nørde-grad til tider. Skal også tage stilling til om om Skyrim er Diablo 3 er bedst og om jeg virkelig gider købe noget som helst med et æble på...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39694 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Skyrim er bedst, så behøver du ikke at tænke mere over det. :p
Gravatar

#39695 lagoni 13 år siden

Så er den klaret, tak :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39696 misuma 13 år siden

Er dvdoo længe om at sende? Anyone knows, aaaaanyone at all?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39697 Collateral 13 år siden

misuma (39696) skrev:
Er dvdoo længe om at sende? Anyone knows, aaaaanyone at all?

Ikke sidst jeg bestilte hos dem. Husker at have modtaget ting indenfor et par dage.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#39698 wimmie 13 år siden

tiany (39688) skrev:
Wimmie, mener jo så stadig at jeg kan nå at føde i august måned, men jeg tror ikke længere selv på den.

Men jeg har en tid på sygehuset i morgen tidelig, så nu sker der forhåbentlig noget indenfor de næste par dage... Så jeg stiller jo nok lige Filmz en lille smule på stand-by det næste stykke tid.

Altså måske ikke nu (hvis du da ikke er gået i fødsel siden du skrev), men kl. 16.30 kunne du sagtens nå det :D
Jeg fik veer kl. 18.20 og 22.54 var hun ude ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39699 davenport 13 år siden

Fød nu den unge! Det er jo ikke bare dig, men alle os andre der venter.. Selvisk! Mig mig mig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39700 Thomsen 13 år siden

Blev kaldt på arbejde i dag for at finde dækbilleder til nogle udsendelser om nyere klassisk musik til DRK. Så jeg har siddet hele dagen og kigget gamle danske og tyske dokumentarfilm om anden verdenskrig til en koncert med Sjostakovitj.

Fik at vide af firmaet, at de gerne vil have mig med så meget som muligt på deres ting, og når begge ejerne tager på ferie til oktober-november, så vil de gerne have mig som kontaktperson på hjemmesiden, hvis der skulle dukke nogle akutte opgaver op. Det kunne jeg jo kun sige ja tak til. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: