Klokken er 9, og jeg aner ikke hvad jeg skal lave... Har allerede været oppe en time, og drukket kaffe. Har tjekket hele internettet, så der er ikke mere at komme efter..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Potentielt dumt spørgsmål: Hvis jeg nu skal sende et brev til Prag i Tjekkiet, skriver jeg så "Prag, Tjekkiet", "Prague, The Czech Republic" eller noget helt tredje?
Potentielt dumt spørgsmål: Hvis jeg nu skal sende et brev til Prag i Tjekkiet, skriver jeg så "Prag, Tjekkiet", "Prague, The Czech Republic" eller noget helt tredje?
Altså hvis du skriver "Prague, The Czech Republic" så kommer du i hvert fald ikke galt afsted.
Wimmie, mener jo så stadig at jeg kan nå at føde i august måned, men jeg tror ikke længere selv på den.
Men jeg har en tid på sygehuset i morgen tidelig, så nu sker der forhåbentlig noget indenfor de næste par dage... Så jeg stiller jo nok lige Filmz en lille smule på stand-by det næste stykke tid.
#39681 davenport 13 år siden
#39682 davenport 13 år siden
#39683 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
#39684 HelmerJ 13 år siden
#39685 davenport 13 år siden
#39686 The Insider 13 år siden
#39687 tiany 13 år siden
Altså hvis du skriver "Prague, The Czech Republic" så kommer du i hvert fald ikke galt afsted.
#39688 tiany 13 år siden
Men jeg har en tid på sygehuset i morgen tidelig, så nu sker der forhåbentlig noget indenfor de næste par dage... Så jeg stiller jo nok lige Filmz en lille smule på stand-by det næste stykke tid.
#39689 The Insider 13 år siden
#39690 lagoni 13 år siden