Fantastisk, jeg spillede fodbold i tre minutter i dag og har tilsyneladende fået mig en fibersprængning, så jeg er vist ikke så mobil de næste par dage.
The Insider (39741) skrev:
Av av av, fibersprængninger er virkelig, virkelig ubehagelige. Har prøvet én i benet og én i ryggen.
Av :(
Har prøvet at få en fibersprængning i mellemgulvet - det gør skisme også nas :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja fibersprængninger er ikke sjove. Jeg har kun prøvet at få en i baglåret, hvilket er slemt nok. Især når man kommer i fuld sprint.
Desværre fandt jeg så ud af, at der var noget der var meget værre. Nemlig at ødelægge korsbåndet.
I starten er det smerten ved disse skader der er irriterende, men det der i hvert fald irriterer mig mest det er at man ikke må foretage sig noget som helst.
Tak for linket det vil jeg nyde når jeg kommer hjem i aften :)
En af mine gamle kollegaer var over til de 2 jeg nævnte, så jeg troede det var de samme du var til - uanset hvad så bare det at opleve filmmusik live er noget helt specielt :)
Har prøvet at få en fibersprængning i mellemgulvet - det gør skisme også nas :-O
I mellemgulvet? Det har jeg ikke hørt om før. Fødsel, seriøst ædeflip eller voldsom sex? :-P
Tog til undervisning idag for at se, om jeg skal droppe den opgave, jeg har planlagt og skrive om noget andet i stedet. De har kapret Christan Bjerring (ekskommunikationschef fra Tryg, DSB m.fl.) til at undervise i corporate marketing. Han lyder spændende og kan helt sikkert bidrage med nogle fede erfaringer fra virkelige cases. På den anden side så var han også bare arketypen på en fyr fra marketingsverden: sidst i fyrrerne, halvlangt, tilbageredt, slikket hår, solbrændt og i nålestribede powersuit-bukser. Alt for meget CBS til min indre skabs-hippie. :-)
Jeg tror sgu, at jeg er blevet for meget journalist til at beskæftige mig corporate marketing.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#48 - Fedt med stok. Du er også ved at have alderen ;-) Næste skridt på være en en af de her indkøbstasker med hjul, og så kan du stille og roligt trisse ned til Brugsen og få fyldt op med citronvand, mens du ryster stokken truende af alle under 25.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39741 The Insider 13 år siden
#39742 wimmie 13 år siden
Av :(
#39743 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
Desværre fandt jeg så ud af, at der var noget der var meget værre. Nemlig at ødelægge korsbåndet.
I starten er det smerten ved disse skader der er irriterende, men det der i hvert fald irriterer mig mest det er at man ikke må foretage sig noget som helst.
#39744 Takfornu 13 år siden
Tak for linket det vil jeg nyde når jeg kommer hjem i aften :)
En af mine gamle kollegaer var over til de 2 jeg nævnte, så jeg troede det var de samme du var til - uanset hvad så bare det at opleve filmmusik live er noget helt specielt :)
#39745 Thomsen 13 år siden
I mellemgulvet? Det har jeg ikke hørt om før. Fødsel, seriøst ædeflip eller voldsom sex? :-P
Tog til undervisning idag for at se, om jeg skal droppe den opgave, jeg har planlagt og skrive om noget andet i stedet. De har kapret Christan Bjerring (ekskommunikationschef fra Tryg, DSB m.fl.) til at undervise i corporate marketing. Han lyder spændende og kan helt sikkert bidrage med nogle fede erfaringer fra virkelige cases. På den anden side så var han også bare arketypen på en fyr fra marketingsverden: sidst i fyrrerne, halvlangt, tilbageredt, slikket hår, solbrændt og i nålestribede powersuit-bukser. Alt for meget CBS til min indre skabs-hippie. :-)
Jeg tror sgu, at jeg er blevet for meget journalist til at beskæftige mig corporate marketing.
#39746 Muldgraver 13 år siden
Fibersprængning i mellemgulvet eksempelvis grundet længerevarende og vel voldsom hoste.
#39747 Takfornu 13 år siden
#39748 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Godt jeg har min morfars gamle stok, den kan da hjælpe lidt på sagerne. :)
#39749 Thomsen 13 år siden
#39750 Thomsen 13 år siden