Gravatar

#39751 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Visse-vasse, jeg skal have et tweed-jakkesæt og lugte lidt hengemt, samt være ekstraordinært bitter overfor alle.

Nå ja, et stort fuldskæg er også vejen frem. :D
Gravatar

#39752 wimmie 13 år siden

Thomsen (39745) skrev:
wimmie (39742) skrev:

Har prøvet at få en fibersprængning i mellemgulvet - det gør skisme også nas :-O

I mellemgulvet? Det har jeg ikke hørt om før. Fødsel, seriøst ædeflip eller voldsom sex? :-P

Træning... :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39753 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg sidder og ser "Supernatural" fra detdér NetFlix, mens jeg er ved at installere Windows 8 på en gammel bærbar computer.
Gravatar

#39754 wimmie 13 år siden

Yay! Har lige fået en sms fra Tiany - hun er endelig blevet mor til en lille pige :D
Stort tillykke <3

50 cm og 3260 g :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39755 Kruse 13 år siden

Fedt! Tillykke Tiany(når du engang kommer på Filmz igen!) :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39756 gi-jones 13 år siden

Ragner Grasten har i sin visdom besluttet at skifte Bille August ud med ... Gæt selv:

http://politiken.dk/kultur/film/ECE1743246/bille-a...

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39757 Kisbye 13 år siden

Det sad jeg også lige og flippede over, men det kan jo være hun bliver bedre med mere erfaring.
Bille August er jeg også lidt usikker på. Det virker som om han er blevet lidt rusten, men ser da frem til at se om han er tilbage med Marie Krøyer.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#39758 HelmerJ 13 år siden

Sidder lige med lidt alternativ morgen arbejde, er ved at finde en god pris på et fadølsanlæg, men syntes ikke det er så nemt at finde nogen der har salg til private.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39759 DarkLight 13 år siden

Hvornår skal vi komme?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39760 HelmerJ 13 år siden

Ikke lige med det første, jeg er kun ved at kigge priser endnu, men hvis det bliver købt ind kan jeg da medbringe det til næste filmz ting
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: