Gravatar

#39851 Richard Burton 13 år siden

#39850 :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39852 Kisbye 13 år siden

Thomsen (39848) skrev:
Nurj, hvor er jeg allerede træt af ikke at have computer. En smartphone dur altså bare ikke til fora i længden. Godt at kæresten også har en maskine, og at hun er ude. :-)

Har kigget lidt mere på den gamle i dag. Der er en (eller flere) taster, der konstant registrerer et tryk, så det er umuligt at komme til at skrive noget. Jeg kunne sikkert godt få fat på et nyt keyboard til den og skifte det selv (selvom det måske er svært at finde et dansk keyboard til en 2007-model). Men der er jo ingen garanti for, at det er det eneste, der er i vejen...

Heldigvis ser det ud til, at HD'en har overlevet. Så hvis jeg får råd til at købe en ny, så kan jeg altid skrælle HD'en fra den gamle og bruge den som ekstern.

Tror jeg vil trøste mig med take away, film på Netflix og måske et spil Red Dead Redemption senere.

Har ikke noget som helst forstand på mac, men kan du ikke fjerne det interne tastatur og sætte et eksternt usb tastatur til som midlertidig løsning?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#39853 Wangsgaard 13 år siden

Thomsen (39848) skrev:
Nurj, hvor er jeg allerede træt af ikke at have computer. En smartphone dur altså bare ikke til fora i længden. Godt at kæresten også har en maskine, og at hun er ude. :-)

Har kigget lidt mere på den gamle i dag. Der er en (eller flere) taster, der konstant registrerer et tryk, så det er umuligt at komme til at skrive noget. Jeg kunne sikkert godt få fat på et nyt keyboard til den og skifte det selv (selvom det måske er svært at finde et dansk keyboard til en 2007-model). Men der er jo ingen garanti for, at det er det eneste, der er i vejen...

Heldigvis ser det ud til, at HD'en har overlevet. Så hvis jeg får råd til at købe en ny, så kan jeg altid skrælle HD'en fra den gamle og bruge den som ekstern.

Tror jeg vil trøste mig med take away, film på Netflix og måske et spil Red Dead Redemption senere.

Til fremtiden så er der mange forsikringsselskaber som har en elektronik eller ulykke forsikring som vil dække kaffe i computeren :-)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#39854 bhs 13 år siden

Er lige kommet hjem efter en 12-timers vagt. Er helt og aldeles færdig. Trænger til et varmt bad og 7-9 timers søvn :)
Gravatar

#39855 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har lige siddet og kigget på statistik for vores podcast. Af en eller anden grund, har vi pludselig åndsvagt meget trafik fra Kina, over 4 GB trafik om dagen, hvilket er helt væk. Jeg har sendt en mail til vores udbyder og har bedt dem om at kigge på det.

Man kan ikke ligefrem sige, at vores optagelser er svinestore, så nogen har åbenbart stor interesse i en dansk filmpodcast....
Gravatar

#39856 davenport 13 år siden

Så gode er i! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39857 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Vi er så gode, at vi lærer kineserne dansk!
Gravatar

#39858 DarkLight 13 år siden

Uak, mandag efter en weekend, hvor fredag bød på overnatning i Aalborg og lørdag bød på gåtur på Livø. Nu trænger man virkelig til weekend!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39859 Skeloboy 13 år siden

Nu går det fandeme stærkt...

Er i løntilskud lige p.t., men:

Skal til jobsamtale den 20. september...som aktivitets- og frivilligkoordinator ved Røde Kors' Asylcenter i Thyregod.

Og min storebror ringede i morges for at sige, at hvis jeg var klar, kunne jeg begynde som vikar hos ham. Så fra 13-19 og 11-19 tirsdag-torsdatg skal jeg oplæres der. Jeg ved ikke om det smart...timelønnen er 103 timer og 113 efter en måneds arbejde. Det vil sige, jeg bytter mit løntilskud til 113 kr i timen med en ens løn, hvor jeg dog slet ikke er sikker på at få 31 timer...så hedder den supplerende dagpenge vel. Men det er da lidt på vej ud af systemet, og hvis jeg kan kombinere det med et søndagsjob eller noget i den stil, så er det sgu nok meget fint.

Anyway, jeg har altid været god til at tage hurtigere beslutninger og så finde ud af praksis bagefter ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#39860 Kiksmann 13 år siden

@39859 - Spørgsmålet må vel også være om i overhovedet kan være på samme arbejdsplads?

@39848 - Kan din forsikring ikke dække det? Ikke sikkert at de vil byde meget men måske kan der presses en lille sjat penge ud?

@39852 - Jo det kan man godt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: