Gravatar

#39841 HelmerJ 13 år siden

davenport (39839) skrev:
Jeg har lige været ude at cykle (!) med den store i barnestolen. Vi kørte over i Brugsen og så gav far en is. Det var ret hyggeligt, men da jeg ikke er vant til motion, kan jeg sagtens fornemme mine ben...

Har du fået prøvet en tur med børnetraileren
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39842 davenport 13 år siden

Nope ikke endnu..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39843 Ericmase 13 år siden

Er det normalt at kattekillinger kan fange en guldsmed? Min farmors ene af to har lige gjort det! 0_o
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39844 frankdrebin 13 år siden

Ericmase (39843) skrev:
Er det normalt at kattekillinger kan fange en guldsmed? Min farmors ene af to har lige gjort det! 0_o

Nej, det er ikke normalt..
Gravatar

#39845 HelmerJ 13 år siden

Ved ikke om det er normalt men har set flere af mine forældres katte nakke sære ting, bla. guldsmed, hvepse, muldvarpe og self. mus og fugle
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39846 elwood 13 år siden

De er ret gode til og "nakke" ting...

Yep I totally went there 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39847 Batsy 13 år siden

elwood (39846) skrev:
De er ret gode til og "nakke" ting...

Yep I totally went there 8-)

http://memeorama.com/wp-content/uploads/2012/01/I-...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39848 Thomsen 13 år siden

Nurj, hvor er jeg allerede træt af ikke at have computer. En smartphone dur altså bare ikke til fora i længden. Godt at kæresten også har en maskine, og at hun er ude. :-)

Har kigget lidt mere på den gamle i dag. Der er en (eller flere) taster, der konstant registrerer et tryk, så det er umuligt at komme til at skrive noget. Jeg kunne sikkert godt få fat på et nyt keyboard til den og skifte det selv (selvom det måske er svært at finde et dansk keyboard til en 2007-model). Men der er jo ingen garanti for, at det er det eneste, der er i vejen...

Heldigvis ser det ud til, at HD'en har overlevet. Så hvis jeg får råd til at købe en ny, så kan jeg altid skrælle HD'en fra den gamle og bruge den som ekstern.

Tror jeg vil trøste mig med take away, film på Netflix og måske et spil Red Dead Redemption senere.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39849 Richard Burton 13 år siden

Ja det er ikke nemt at skrive via en mobil :(

Min mus er begyndt at gå amok. Den registrerer næsten hele tiden et enkelt klik som et dobbeltklik og jeg kan ikke markere tekst. Det er faktisk nok til virkelig at ødelægge regulære arbejdsopgaver :( Jeg har prøvet nogle små fixes, i form af små programmer, som måske vil kunne hjælpe, men nope :( Hvis jeg for helvede bare vidste, hvordan det var kommet.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39850 elwood 13 år siden

Sikke på det ikke bare er din Datter som har sat dobblet klik hastigheden ned, for at hjalp en som er oppe i årene 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: