Jeg sidder og laver noget så gammeldaws, som at installere Windows XP på en computer i arbejdsøjemed, det er... pænt kedeligt, så jeg sidder og roder med at opgradere min arbejdstelefon samtidig.
min forsikring gennem IDA der dækker fejl ved computer og lign. kun 4 år efter købsdato men ulykke delen af forsikringen har ingen tidsbegrænsning, så vidt jeg ved :)
Tror lige jeg vil ringe til dem for en sikkerheds skyld, når jeg får fundet papirerne et sted. Jeg skal alligevel høre, hvordan jeg er dækket, hvis jeg køber en ny. Elektronikforsikringen er nemlig kommet til, siden jeg købte den sidste, og ved de to forgående computere har jeg bare købt en særskilt forsikring hos forhandleren. Men det er der jo ingen grund til, hvis jeg alligevel er forsikret gennem mit normale selskab.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg har lidt brug for hjælp. Jeg er ved at arrangere en tur med Personaleforeningen på mit arbejde. Vi skal på Comedy Zoo. Mit problem er, at jeg ikke er så kendt med restauranter i lige det område. Er der nogen her, der kan anbefale nogle gode restauranter nær Comedy Zoo (Knabrostræde)? (max 150-200 for en hovedret).
Jeg havde overvejet Halifax, men der kan man desværre ikke bestille bord på forhånd.
Jeg har lidt brug for hjælp. Jeg er ved at arrangere en tur med Personaleforeningen på mit arbejde. Vi skal på Comedy Zoo. Mit problem er, at jeg ikke er så kendt med restauranter i lige det område. Er der nogen her, der kan anbefale nogle gode restauranter nær Comedy Zoo (Knabrostræde)? (max 150-200 for en hovedret).
Jeg havde overvejet Halifax, men der kan man desværre ikke bestille bord på forhånd.
Hvor mange skal i være ?
I området ligger der en risraz som er ganske udemærket. Der kan man bestille bøffer/steak også en salat buffet til.
Der ligger også coks and cows som er ala halifax. Der kan du bestille bord og de har gode burger
Tak skal I have. :D Jeg vil straks kigge på det. En af mine kolleger har foreslået Riz Raz, som det nok bliver. Men jeg kigger lige Bruces link, og kommer med nogle andre forslag til kollegerne. Tak for det.
#39871 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#39872 Thomsen 13 år siden
Tror lige jeg vil ringe til dem for en sikkerheds skyld, når jeg får fundet papirerne et sted. Jeg skal alligevel høre, hvordan jeg er dækket, hvis jeg køber en ny. Elektronikforsikringen er nemlig kommet til, siden jeg købte den sidste, og ved de to forgående computere har jeg bare købt en særskilt forsikring hos forhandleren. Men det er der jo ingen grund til, hvis jeg alligevel er forsikret gennem mit normale selskab.
#39873 colocho 13 år siden
#39874 Highland Park 13 år siden
"Spill No More: The Spink Coffee Cup Holder"
Hvis en Spink ikke kan afholde dig fra at spilde:
"SOLUTION: Avoiding Keyboard Spills"
#39875 Kiksmann 13 år siden
Tillykke med det, det bliver forhåbentlig godt :)
#39876 Thomsen 13 år siden
#39877 Herrguth 13 år siden
Jeg har lidt brug for hjælp.
Jeg er ved at arrangere en tur med Personaleforeningen på mit arbejde. Vi skal på Comedy Zoo.
Mit problem er, at jeg ikke er så kendt med restauranter i lige det område. Er der nogen her, der kan anbefale nogle gode restauranter nær Comedy Zoo (Knabrostræde)? (max 150-200 for en hovedret).
#39878 Wangsgaard 13 år siden
Hvor mange skal i være ?
I området ligger der en risraz som er ganske udemærket. Der kan man bestille bøffer/steak også en salat buffet til.
Der ligger også coks and cows som er ala halifax. Der kan du bestille bord og de har gode burger
#39879 Richard Burton 13 år siden
Yelp to the rescue
#39880 Herrguth 13 år siden
Jeg vil straks kigge på det. En af mine kolleger har foreslået Riz Raz, som det nok bliver. Men jeg kigger lige Bruces link, og kommer med nogle andre forslag til kollegerne.
Tak for det.