Gravatar

#39881 Skeloboy 13 år siden

Har fået et job...sort of

Men jeg har fået at vide, at jeg nok skal blive lært op i alle områder, så jeg kan få så mange timer som muligt...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#39882 HelmerJ 13 år siden

En af venner hiver mig lige fat i mig
ven "hey, kan du ikke lige tømme min søsters bærbar og ligge windows ind på den"
mig "jo hvis du har en windows skive"
ven "det har jeg ikke"
mig "jeg har ubuntu"
ven "fedt.. så kan hun lære det"

så jeg har lige brugt den sidste time på af smide ubuntu 12.10 på et lille tøsepigebarns bærbar, som jeg sikkert kommer til at ominstallere til windows om et par dag.. Så kan jeg så lære det
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#39883 DarkLight 13 år siden

Har målt op til lærred i stuen, og spekulerer på om det skal være 120" eller mindre. Eller om jeg helt skal smide projektoren væk og bare bruge fjernsynet. Sådan en fætter i loftet er aldrig helt pænt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39884 davenport 13 år siden

Kvinder elsker det...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39885 The Insider 13 år siden

Det føles alligevel lidt underligt, når svigermor spiller ordet "sex" i Wordfeud...
War. War never changes.
Gravatar

#39886 Steffan Rasmussen 13 år siden

Tillykke med fødselsdagen til wimmie.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#39887 Highland Park 13 år siden

The Insider (39885) skrev:
Det føles alligevel lidt underligt, når svigermor spiller ordet "sex" i Wordfeud...
I det mindste spillede I ikke [url= Password[/i][/url].
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39888 The Insider 13 år siden

#39887, hehe! Minder mig om, at jeg aldrig har set den... Købte den ellers på Blu-ray - alene før at høre kommentarsporet :-) Nu har jeg til gengæld fået muligheden for at spille "oralsex", hvilket vil give mig 2 x double word og dermed MANGE point. Jeg er p.t. bagud, så det ville give mig en stor fordel, men det vil måske også gøre næste familiearrangement en anelse... akward.
War. War never changes.
Gravatar

#39889 Richard Burton 13 år siden

The Master får fuldkommen forrygende ord med fra Guardians Xan Brooks og Peter Bradshaw, som begge giver filmen 5/5. Todd McCarthy følger med og giver den "fuld pot".

http://www.guardian.co.uk/film/movie/146341/master

http://www.metacritic.com/movie/the-master/critic-...

Bliver svært at finde en større favorit til oscar forestillingen i år.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39890 Highland Park 13 år siden

The Insider (39888) skrev:
#39887, hehe! Minder mig om, at jeg aldrig har set den...
Se den - om ikke andet så for Jim Carreys forrygende præstation. I øvrigt må en af filmens scener være det rene guf for en Trekkie som dig.

The Insider (39888) skrev:
Nu har jeg til gengæld fået muligheden for at spille "oralsex", hvilket vil give mig 2 x double word og dermed MANGE point. Jeg er p.t. bagud, så det ville give mig en stor fordel, men det vil måske også gøre næste familiearrangement en anelse... akward.
Gør det!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: