Gravatar

#391 dolphinfriendly 16 år siden

#390 Har du overvejet ike at bruge nær så mange timer herinde, sådan at du kan få tid til alt det, du brokker dig over ikke at have tid til? :)

Gravatar

#392 tiany 16 år siden

#391 Skandale! Hvad tænker du på? Vi kan da ikke undvære davenport's små kommentarer.
Nej der må være en måde hvorpå han både kan opnå alle sine drømme og stadig bruge tid på filmz, han har bare ikke fundet løsningen endnu
Valar morghulis
Gravatar

#393 DarkLight 16 år siden

Professional Blogger! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#394 davenport 16 år siden

Jeg vil ikke yde, jeg vil nyde!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#395 gi-jones 16 år siden

Sidder ret seriøst og overvejer at sige mit job op. Hvordan fungerer dagpengesystemet i grunden med den slags ting?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#396 davenport 16 år siden

Du kan se frem til 5 ugers karantæne,hvis du selv opsiger dit job. Dertil skal du møde op på både fagforening og Jobcenter, så de hurtigst muligt kan få dig ud igen.

Hvad er grunden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#397 elwood 16 år siden

#395 hvafor noget!

explain, du lød da til og trives.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#398 gi-jones 16 år siden

Jeg tror bare jeg trænger til noget luft. Kan ikke koncentrere mig og sidder og tænker på alt muligt andet hele tiden. Spilder også meget tid herinde :)

Mit problem er først og fremmest at jeg hellere vil bruge min tid på mine filmprojekter, som efterhånden antager en hel karriere for sig selv. De tjener desværre ikke helt penge nok til at jeg kan overleve på det.

Med andre ord kunne jeg rigtigt godt tænke mig et par måneder til at lave mine egne projekter, skrive noget manuskript og sager, og så finde et andet job derefter, gerne noget der lugter lidt mere af filmindustri, og hvor jeg ikke skal bruge hele min dag foran en computer.

#397: Man kunne ikke ønske sig en bedre arbejdsplads, bedre chefer eller kolleger. Det er alt det ovenstående (læs: mig selv) der er problemet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#399 filmz-Kadann 16 år siden

#396 -

Er det ikke kun tre uger? Det var i hvert fald i min a-kasse.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#400 elwood 16 år siden

#398 Ah ok så, vel held og lykke med det da, hvis det bliver en realitet.

Du er jo også milionær så du har råd til det 8-)

Hva med admin på filmz.dk, hmm naa det jo ikke rigtig et job med løn, men arbejdet er vel lønnen i sig selv hehe.

/elwood strikes again: nu har jeg det du skal være noget på tv, hva med ham der skal overtale folk til og ringe ind til det der gameshow på tv.

men seriøs good luck, keep us posted.

Btw har vi tiden til flere projekter pt ?

så vidt jeg ved har vi to i luften, ahh ok det ene er ikke så stort igen, men det andet har da en del tid endnu. Men skrive manus kan man vel altid gøre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: