Gravatar

#401 tiany 16 år siden

Sidder igen og tænker at filmz 3.0 slet ikke er så skidt... nu er den her tråd oppe på over 400 indlæg og den er stadig nem at hente :)

Sidder og ser noget OL, ham der Michael Phelps er ikke helt dum i det våde element
Valar morghulis
Gravatar

#402 gi-jones 16 år siden

#400: Nej. Vi skal optage næste torsdag-fredag, men så er det også det. Til gengæld er der jo en del post-production tilovers :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#403 DarkLight 16 år siden

I miss Tom Cruise :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#404 elwood 16 år siden

#402 jep bliver spændene især musikken glæder jeg mig til og høre noget af når det engang ryger på plads, uanset hva du finder på så hænger jeg på så godt jeg kan, jeg synes sku det er spændende og være med til det her film.

men hvornår dælen får vi den invite fra Mr. Spielberg af ?


du mangler blot en polak 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#405 gi-jones 16 år siden

#404: Ja, en polak og så lige et par hundrede millioner :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#406 elwood 16 år siden

Har lige bestilt The Bank Job: Blu Ray fra The Hut, så sku jeg gerne ha en god film til weekenden og slappe af med.

Vi skal bare ringe ind til det der gameshow, jeg tror godt jeg kan gætte ordet 8-)

eller rulle nogle flaskesamler, vi finder en løsning.

Speaking of movies: vi skal da også ha holdt noget filmaften igen på et tidspunkt, Postal The Movie må da snart være ude på dvd, men self. ku det være optimalt og time det med anaconda 3, hvis den kommer snart 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#407 filmz-Le Samouraï 16 år siden

249 skrev:
#248

Ja, jeg har JVC HD1'eren.


Ah, det er en lækker sag, om end ikke helt billig. Den vil jeg da gerne se i funktion engang ved lejlighed.

Sidder og ryster på hovedet af mig selv. Hver gang jeg siger, at nu vil jeg tage en pause fra plakatsamlingen, så dukker der godbidder op til salg, som jeg jo nærmest ikke kan leve uden. Damn you, samlerbacille...!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#408 davenport 16 år siden

Mht. A-kasse, så kan der være forskellige regler. Ved ikke om det er 3 eller 5 uger.
Giv dem et kald, og hør hvordan du står.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#409 gi-jones 16 år siden

Will do. Hvad gør de så for at få én i arbejde? Bliver man sat til at dele aviser og sager ud? Eller sendt ned til Pølse-Finn for at vende burgere?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#410 cyberzed 16 år siden

#409 Det jeg har set gennem årerne med mine venner og bekendte så kommer det helt an på personen der får din sag, nogen mere fornuftige end andre. Mener også der er noget med alder der har indflydelse på hvor lang tid du kan "fede" den.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: