Gravatar

#40061 Neranders 13 år siden

Sidder med en kop te, lidt godt musik og vil til at fortsætte med betalæsningen af en venindes roman, inden det bliver sengetid.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#40062 HelmerJ 13 år siden

Sidder lige på arbejde og er ved at kigge bagkataloget for Netflix igennem, det er da vanvittigt hvad der er at vælge imellen, det kan vidst godt regne med jeg foresætter som kunde efter min gratis måned er brugt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#40063 Thomsen 13 år siden

#62 - Samme her.

Jeg er spændt på at se, hvad den danske version kommer til at tilbyde.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40064 Thomsen 13 år siden

Har lige bestilt en 13" Macbook Air opgraderet til 8GB ram.

Jeg har jo været computerløs i snart et par uger, og det er ikke ligefrem været en fest. Kæresten er allerede pænt frustreret over, at jeg tiltusker mig adgang til hendes maskine i tide og utide. Så det var på tide.

Det bliver min tredje Mac på syv år - vel og mærke ikke, fordi de ikke holder. Men fordi jeg er en klovn og temmelig klodset.

Må få bestilt den kopholder, der blev postet et link til for et par sider siden, så jeg ikke laver kaffe-stuntet igen. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40065 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ja, kaffeholderen er desværre blevet fjernet fra Mac for længe siden :(
Gravatar

#40066 wiseguy 13 år siden

Ska’ på kursus i storstaden Kbh. i næste uge – lige et spørgsmål til de indfødte filmzer: Hvor (indenfor gå-afstand af Rådhuspladsen) finder man den bedste café burger???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#40067 DarkLight 13 år siden

wiseguy (40066) skrev:
Ska’ på kursus i storstaden Kbh. i næste uge – lige et spørgsmål til de indfødte filmzer: Hvor (indenfor gå-afstand af Rådhuspladsen) finder man den bedste café burger???

Toppen:
- Halifax
- Cocks & Cows
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40068 wiseguy 13 år siden

#40067 takker, det ser ikke tosset ud :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#40069 davenport 13 år siden

Ufatteligt hvor svært det er at finde et billede af Kates bryster... Det er som mulvarpe, alle snakker om dem, men ingen har set dem... Jeg vil fanme se hvad alt postyret er om, og jeg køber IKKE Se & Hør!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40070 Skeloboy 13 år siden

#40069 - bare gå i en kiosk...de er på forsiden af Se & Hør...men en kiosk er vel også svær at finde i Sdr. Røvhul?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: