Ufatteligt hvor svært det er at finde et billede af Kates bryster... Det er som mulvarpe, alle snakker om dem, men ingen har set dem... Jeg vil fanme se hvad alt postyret er om, og jeg køber IKKE Se & Hør!!!
Du skal sgu heller ikke køb Se & Hør...! Håber de bliver boykottet, magen til idiot af en chefredaktør.
"De billeder kunne alle have taget" - Nej alle har ikke udstyr til at tage billeder på 1 km's afstand og normale mennesker står sgu ikke og lure, hvilket må have været nødvendig for at ramme præcis det tidspunkt hvor hun smider toppen.
Ska’ på kursus i storstaden Kbh. i næste uge – lige et spørgsmål til de indfødte filmzer: Hvor (indenfor gå-afstand af Rådhuspladsen) finder man den bedste café burger???
Jeg kan også kun anbefale Halifax på Lars Bjørns Stræde.
Ufatteligt hvor svært det er at finde et billede af Kates bryster... Det er som mulvarpe, alle snakker om dem, men ingen har set dem... Jeg vil fanme se hvad alt postyret er om, og jeg køber IKKE Se & Hør!!!
#40069, de kan findes på torrent. Pinligt at jeg ved det, I know, men jeg måtte jo også se, "what all the fuss was about". Jeg følte ikke, at de ikke levede op til hypen. Altså, billederne...
Men, hvordan definerer du en café-burger?
Efter DarkLights post tjekkede jeg Halifax på nettet og det er lige noget i den stil, jeg efterlyste + den er tæt på mit hotel, så den er købt. Ved ikke lige hvad definitionen er? jeg havde bare ikke lyst til McD eller Burger King ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg sidder lidt og lurer på om jeg skal købe et billigt tv til soveværelset, omkring de 22-24". Det ville være helt ok at kunne se nogle film i sengen, når jeg har dage, hvor jeg ikke rigtigt gider at lave alverden.
Ku' egentlig gå ud og fyre den af på en eller anden fancy restaurant på firmaets regning, men tanken om at sidde Palle alene og spise på en restaurant omgivet af en masse mennesker, der hygger sig virker forkert på mig! Jeg ved godt, at jeg også kommer til at spise alene på Halifax, men det er alligevel lidt anderledes imo på trods af selvmodsigelsen!!
Det er i det hele taget lidt røvtur, at jeg ikke har bare en enkelt kollega med - det havde gjort turen lidt sjovere.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#40071 tiany 13 år siden
Du skal sgu heller ikke køb Se & Hør...! Håber de bliver boykottet, magen til idiot af en chefredaktør.
"De billeder kunne alle have taget" - Nej alle har ikke udstyr til at tage billeder på 1 km's afstand og normale mennesker står sgu ikke og lure, hvilket må have været nødvendig for at ramme præcis det tidspunkt hvor hun smider toppen.
#40072 Muldgraver 13 år siden
Men, hvordan definerer du en café-burger?
#40073 danschier.dk 13 år siden
http://gaganews.com.ua/Home/Details/5376
Så meget postyr er de sgu heller ikke vær!
#40074 The Insider 13 år siden
#40075 davenport 13 år siden
#40076 wiseguy 13 år siden
Efter DarkLights post tjekkede jeg Halifax på nettet og det er lige noget i den stil, jeg efterlyste + den er tæt på mit hotel, så den er købt.
Ved ikke lige hvad definitionen er? jeg havde bare ikke lyst til McD eller Burger King ;o)
#40077 elwood 13 år siden
Nååå den jamen det hedder jo blot en RIGTIG burger!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40078 davenport 13 år siden
#40079 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#40080 wiseguy 13 år siden
Ku' egentlig gå ud og fyre den af på en eller anden fancy restaurant på firmaets regning, men tanken om at sidde Palle alene og spise på en restaurant omgivet af en masse mennesker, der hygger sig virker forkert på mig!
Jeg ved godt, at jeg også kommer til at spise alene på Halifax, men det er alligevel lidt anderledes imo på trods af selvmodsigelsen!!
Det er i det hele taget lidt røvtur, at jeg ikke har bare en enkelt kollega med - det havde gjort turen lidt sjovere.