Gravatar

#40131 Neranders 13 år siden

Kan du ikke skrive lidt om den? Jeg nød selv bøgerne rigtig meget, da jeg gik i folkeskole. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#40132 Richard Burton 13 år siden

#40128 Åh gud, den gode gamle 101 regel i bogen om forhold.

Kvinder vil ALTID (jeg lader lige være åben for en enkel eller to afvigere) sige det modsatte i sager som denne. Så giver de nemlig en åbning for partneren for at kunne lade sig "overraske".

GUUUUUUUUD, jamen det skulle du da ikke .... og IIIIIIHHHHH og ÅHHHHHH ALTSÅ, det er alt for meget og jeg har jo ikke noget til dig og IHHHHHHH hvor er du sød.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40133 tiany 13 år siden

misuma (40128) skrev:
Hmm, jeg troede kæresten og jeg var enige om at vores 10 årsdag ikke sku' fejres på nogen måde. At dømme efter hendes måde at være på, tog jeg vist fejl.

SIR Ridley Scott (40132) skrev:
#40128 Åh gud, den gode gamle 101 regel i bogen om forhold.

Kvinder vil ALTID (jeg lader lige være åben for en enkel eller to afvigere) sige det modsatte i sager som denne. Så giver de nemlig en åbning for partneren for at kunne lade sig "overraske".

GUUUUUUUUD, jamen det skulle du da ikke .... og IIIIIIHHHHH og ÅHHHHHH ALTSÅ, det er alt for meget og jeg har jo ikke noget til dig og IHHHHHHH hvor er du sød.

Der er jeg så bare igen underlig... Vi har lige haft 10 års dag/1 års bryllupsdag... Og vi havde heller ikke planlagt noget, da vi stadig er for optaget af at være nybagte forældre... Men jeg fik både blomster og smykke af min mand... Jeg fik helt dårlig samvittighed over at jeg ikke havde noget at give ham...
Valar morghulis
Gravatar

#40134 Richard Burton 13 år siden

#49133 Men I havde ikke lige haft den "initielle samtale", så vær glad for, at han huskede ;)

Alle sager er svære, hvor det forudsættes, at den ene part skal forstå det "underliggende spil", som er ligetil for begge parter at gennemskue, men alligevel ender op med modsatte opfattelser :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#40135 Ericmase 13 år siden

Neranders (40131) skrev:

Kan du ikke skrive lidt om den? Jeg nød selv bøgerne rigtig meget, da jeg gik i folkeskole. :)

Altså, nu har jeg ved en stor fejltagelse ikke læst nogen af bøgerne, men jeg må sige at jeg var temmelig underholdt. Scenografien var rigtig sjovt, men godt skruet sammen. Lyden og effekterne var gennemsyret. Musikken var rigtig fint og sangene (fordi det var en musical) var rigtig godt sunget. Skuespillet var helt i top! Især Amalie-Marie Nybroe Fjeldmose som hovedrollen Dina var fuldstændig dominerende og fantastisk! Drakan blev også spillet godt af Morten Hemmingsen og det samme med Simon Mathew som der spillede Nicodemus (eller hvordan han nu staves).

I alt får forestillingen 5/6 stjerner herfra!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#40136 Neranders 13 år siden

Skønt at høre, de har taget godt hånd om den, selvom jeg har lidt problemer med at forestille mig den som musical. Jeg får desværre ikke selv mulighed for at komme ind og se den (geografiske og økonomiske begrænsninger). Dog kan jeg fint anbefale bøgerne, omend det er ved at være mange år siden jeg sidst har læst dem. Især husker jeg den tredje bog for at være følelsesmæssigt engagerende. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#40137 gi-jones 13 år siden

Har spillet Black Mesa i dag. Et herligt gensyn og rigtig godt lavet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#40138 davenport 13 år siden

Jeg svælger i skam! Har lige siddet og spist pålæg uden noget. (Jo, remulade og ristede løg, men ellers ikke noget.)(Det lover jeg!)
Der bliver ikke bjerge af ingenting!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40139 Skeloboy 13 år siden

Er dæleme vågnet lidt for tidligt...2-dages tømmermænd og skal på arbejde fra 11-19...men jeg har sådan en firma-idé, der ikke vil slippe sit tag i min hjerne!

Firmaet skal bestå hovedsageligt af tre ting - alle med de historiske som tema:

En foredragsportefølje
Udgivelse af specialer, der har fået 10 eller 12¨
Historiske events - f.eks. som udlejning til polterabends, 30 års føsda osv...

Og det kan som sådan udvides til flere ting med de historiske som tema...et onlinemagasin, kunne også komme på tale, eksempelvis...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#40140 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Op kl. 5, ud og træne i en lille times tid, nu sidder jeg på arbejdet med den første kop kaff'!

Skriv ny kommentar: