Gravatar

#40121 Thomsen 13 år siden

Haha, ja, jeg så en række billeder fra deres danske maps et sted. De anbefalede bl.a. at skifte retning ved at køre udover rækværket på en motorvejsbro for at tage vejen nedenunder. Og talrige byer er placeret helt forkert. Jeg tror ikke, jeg opgraderer min foreløbig. :-)

#18 - Tillykke med hende, Davenport.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#40122 misuma 13 år siden

utyske (40120) skrev:
Det skal du ikke være ked af, i følge rygterne, er deres maps også noget bras. :)

Maps bruger jeg aldrig, men at den ikke gider nettet tisser mig af. Jeg håber ikke at det kun er mig som oplever dette!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#40123 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Dunno, jeg har opdateret min iPad og jeg kan ikke se den store forskel, men det er vel sådan det skal være. :)
Gravatar

#40124 DarkLight 13 år siden

utyske (40123) skrev:
Dunno, jeg har opdateret min iPad og jeg kan ikke se den store forskel, men det er vel sådan det skal være. :)

http://lifehacker.com/5944961/top-10-secret-featur...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40125 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

DarkLight (40124) skrev:
http://lifehacker.com/5944961/top-10-secret-features-of-ios-6

Ah, derfor jeg ikke kan se forskel. Der er ikke en eneste af de funktioner, jeg bruger til noget. :)
Gravatar

#40126 Batsy 13 år siden

Batman forever soundtracket især main themet var nu ret fedt.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40127 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg havde store planer om rengøring i dag, men søndagen er kommet over mig, så jeg vil se StarCraft-turnering, spille computer og være generelt doven. :D
Gravatar

#40128 misuma 13 år siden

Hmm, jeg troede kæresten og jeg var enige om at vores 10 årsdag ikke sku' fejres på nogen måde. At dømme efter hendes måde at være på, tog jeg vist fejl.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#40129 davenport 13 år siden

Ah, så er 3 older og 2 x forældre taget hjem. Ida kom og hviskede "Kører de ikke snart hjem?" :D
Nu sidder de andre og ser Beauty & The Beast, og der er ro og ryddet op. Dejligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40130 Ericmase 13 år siden

Sidder og keder mens jeg tænker på hvor overraskende "Skammerens Datter" som teaterforestilling på Østre Gasværk Teater i torsdags egentlig var...
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: