Shit, over 1,2 millioner så det seneste afsnit af Matador på DR. Vildt at den stadig kan hive så mange seertal efter så mange genudsendelser og solgte dvd'er...
Shit, over 1,2 millioner så det seneste afsnit af Matador på DR. Vildt at den stadig kan hive så mange seertal efter så mange genudsendelser og solgte dvd'er...
Hvad er det du siger Misse!?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er sygt så meget i fabler om menstruation. Når kardinalen banker på, er man bare smed, og hugger til! Lesbisk eller ej! Man kan altid tørre sig om munden senere, hvis man kan kradse flagerne af. Hvis der er udflåd samtidig, er det en del nemmere at rense af, da det tager længere tid om at størkne, og hvis man bare har skudt fra hoften, så er ligningen: Udløsning+spyt på gulvet = lokum og kærestens tandbørste.
Ved i hvad jeg mener?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er sygt så meget i fabler om menstruation. Når kardinalen banker på, er man bare smed, og hugger til! Lesbisk eller ej! Man kan altid tørre sig om munden senere, hvis man kan kradse flagerne af. Hvis der er udflåd samtidig, er det en del nemmere at rense af, da det tager længere tid om at størkne, og hvis man bare har skudt fra hoften, så er ligningen: Udløsning+spyt på gulvet = lokum og kærestens tandbørste.
Ved i hvad jeg mener?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#40171 MMB 13 år siden
#40172 The Insider 13 år siden
#40173 Ispep 13 år siden
Det vil jeg slet ikke kunne nå, for bare én kvinde menstruerer omkring 500 gange i løbet af sit liv, men jeg kender en på siden, der kan gøre det ;)
#40174 Highland Park 13 år siden
#40175 Ispep 13 år siden
#40176 MMB 13 år siden
Hehe. ;)
lesbiske hamskifter ligefrem? O_o
#40177 elwood 13 år siden
Hvad er det du siger Misse!?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40178 davenport 13 år siden
Man kan altid tørre sig om munden senere, hvis man kan kradse flagerne af. Hvis der er udflåd samtidig, er det en del nemmere at rense af, da det tager længere tid om at størkne, og hvis man bare har skudt fra hoften, så er ligningen: Udløsning+spyt på gulvet = lokum og kærestens tandbørste.
Ved i hvad jeg mener?
#40179 The Insider 13 år siden
#40180 Batsy 13 år siden