Iran boykotter Oscar-uddelingen og opfordrer andre muslimske lande til at gøre det samme. Begrundelsen er så latterlig, at man ikke ved, om man skal grine eller græde:
Mohammad Hosseini, Irans kulturminister skrev:
»Filmen (Muhammed-filmen) blev lavet i Amerika og Oscar-uddelingen bliver holdt der, og indtil videre er der ikke taget et officielt standpunkt i den nation, der har lavet denne film«
»For det første fordømmer vi helt fundamentalt enhver provokerende handling, som kritiserer religiøse tanker og følelser hos folk. På samme måde fordømmer vi enhver form for ekstremisme«
»På samme måde fordømmer vi enhver form for ekstremisme«
#40181 MMB 13 år siden
#40182 Highland Park 13 år siden
Jeg glæder mig til Jon Stewart & co. tager det under kærlig behandling i et indslag, der sikkert kommer til at hedde noget i stil med "A Separation".
#40183 Ispep 13 år siden
#40184 Richard Burton 13 år siden
»For det første fordømmer vi helt fundamentalt enhver provokerende handling, som kritiserer religiøse tanker og følelser hos folk. På samme måde fordømmer vi enhver form for ekstremisme«
»På samme måde fordømmer vi enhver form for ekstremisme«
Må du rådne op i helvede, med 40 gamle ludere!
#40185 Highland Park 13 år siden
John Oliver considers Islam's relatively young age as compared with other major religions, and predicts it will grow out of this awkward phase in half a millennium or so."
In religious years Islam is still just a teenager.
#40186 wimmie 13 år siden
Det er da alle biografer der kører halv pris, ikke? Eller er det kun udvalgte?
#40187 Wangsgaard 13 år siden
Det er vidst de fleste
Planlagde min søndag i går aftes: først skal vi se moonrise kingdom, så på Halifax og så den skaldede frisør. Det bliver en god dag :)
#40188 DarkLight 13 år siden
#40189 Thomsen 13 år siden
#40190 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"