Gravatar

#4011 BN 15 år siden

#4010:

Ja, ellers var der jo ingen kvinder der turde blive gravide.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4012 davenport 15 år siden

Ja, den får tur!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4013 Takfornu 15 år siden

Sidder og læser lidt om Ken Burns nyeste projekt omkring Nationalparkerne i Amerika. Gud hvor jeg dog beundre denne mands fortælleevne og hans produktioner. Hans stil fanger uanset om det er krig, historie, musik eller hvad han kaster sig over at fortælle om :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4014 dyg 15 år siden

Har lige tjekket lejligheden ud og den var meget bedre end jeg forventede. Var istandsat for 2 år siden, så forholdsvist nyt køkken og bad. Der ringes hurtigst muligt og siges ja tak til den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4015 Bobby Singer 15 år siden

Skal ud og skyde lidt film kl. 20.00 i aften, så det skal nok blive spændende. :D
Idjit
Gravatar

#4016 Highland Park 15 år siden

#4015: Stakkels film. :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4017 Bony 15 år siden

Hahaha, vandrehistorie eller ej, så var det dælme dagens helt gode griner. Tak for den evermind. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4018 dyg 15 år siden

#4015 - It's not movie-season! It's duck-season!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4019 tiany 15 år siden

@ Davenport - stakkels pingvin, hvad har den da gjort Ida?
Valar morghulis
Gravatar

#4020 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige fået lagt sidste hånd på den præsentation jeg skal holde i morgen. Det er så en ud af tre præsentationer jeg skal holde de næste 14 dage. Derudover skal jeg være moderator nu på mandag og så aflevere termpaper på næste søndag. Freudian Underpinnings in The Turn of the Screw Ja lyder det ikke bare spændende.

Kan godt lide min professors filosofi. Det er ikke så vigtigt om du skriver 10 eller 20 sidder, det vigtigste er at det er godt. Og hvis man kan skrive ligeså meget på 10 sider som nogle skal bruge 20 sider på, vil man også få en bedre karakter og han har givet A til opgaver som ikke har fyldt meget mere end 10. Og så er der også blevet gjort op med alt dem normalsider og alt muligt andet virvar.

Det spændende er så at vi skal læse alle de opgaver som resten fra holdet afleverer og så forberede kritik af den. Og så kommer man til at skulle stille kritiske spørgsmål til en af de andres opgaver. Ikke noget med at holde en præsentation. Han synes det bliver gjort alt for ofte og så er de også kedelige.

Er også rart med en underviser som tør at undervise i noget han ikke har undervist i før. Hvis alle undervisere kun underviste i noget de var eksperter ville der være så mange der ikke ville blive berørt + at det ville blive kedeligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: