Gravatar

#4021 elwood 15 år siden

Venter på de herre gi-jones og netrom1 der kigger forbi, vi skal se dvd om at optage lyd i film, i håb om at ku blive bedre til det.

Nåja og så kigger jeg lidt på LCD computerskærme tralala det er så hyggeligt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4022 davenport 15 år siden

Tiany - hun hader bare pingviner. Hun har forhåbentligt arvet sin fars foragt for ting der har fjer og kan flyve, eller benytter sig af næb eller svømmefødder....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4023 HonoDelLoce 15 år siden

Er gået godt i gang med ...

"Operation: Vægttab"

Jeg begyndte sidste mandag (d. 5/1), med en imponerende kampvægt på 116kg..

Jeg startede stille ud med at rydde ud i alt det aaaalt for ulækre mad i køleskabet (ikke alt fedt-holdigt - jeg vil bare tabe mig, ikke være helsefreak :) skal jo heller ikke gå død i det :) ).. Så lavede jeg mig en god omgang salat, fik indkøbt nogle bananer, æbler og andre frugter, noget fersk kylling og kalkun, noget tun osv osv osv..

Så løb jeg en lille tur .. Ikke noget prangende, et sted mellem 2 og 3 km.. Knæene ku s'gu ikke rigtigt holde til mere (håber da det bliver bedre og bedre :) )

Så har jeg ellers holdt det ved lige, med en enkelt svipser ud i noget virkelig gammeldags landmandsmad her den anden aften :) Har løbet 4 gange, og i dag kom dagen så.. Dagen, hvor jeg fik motioncykel op på kontoret..

Fy for py for, en ond satan! Faktisk er det jo ikke cyklen der er ond, men mere min stålvilje (lyder selvforherligende, men.. Ja, sådan er det :D).. Den bildte mig ind, at jeg var NØDT til at cykle mellem 25 og 30km, og da jeg så, efter slid og mas i godt 55 minutter med forskellige stigninger osv sad der, med sved løbende i stride strømme ned over mit ansigt, fibersprængninger lurende rundt om hver en busk i det vilde miljø, der er mit endnu uudpakkede kontor, og så triptælleren roligt passere de 25.0, der kom den igen.. Den sparkede mig hårdt i sækkepiben og tvang mig videre .. Ud over stepperne, op på de 30.. Føj! You can do it..

Med godt en time og 7 minutter gået rundede jeg de 30km, just som terræn-simulatoren nåede den højeste tinde på mit private Alpe D'Huez.. Jeg satte tempoet ned, hjullede stille og rolig i ca 30 sekunder, mens jeg ventede på mit hjerte igen fandt en stabil rytme på omkring 900slag i sekundet.. Kiggede ned, flasken med vand var tom, og jeg kom i tanke om, at jeg ikke havde fået vejet mig..

Ud på vægten.. 109kg.. 109,2, for at være præcis.. Omkring 7 kg smidt på 10-11 dage.. Måske er målet om at komme under 100kg når turen går til Manchester den 25 februar alligevel var for svagt et mål.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4024 dyg 15 år siden

#4023 - Well done! Jeg har også gang i et vægttab, men det går nu ikke så hurtigt. Jeg taber mig ca 2-3kg om måneden. Indtil videre har jeg smidt 12kg (fra 118-9kg til 106-7kg), dog forsøger jeg at kigge mere på målene end på vægten, da jeg også styrketræner en del, og muskler vejer trods alt mere end fedt...Men det er svært :)

Indtil videre går jeg i kondi-center 2-3 gange om ugen, samt spiller squash 1-2 gange. Derudover cykler jeg en del (på en rigtig cykel, nægter at sidde på en kondicykel, når jeg har to superbe cykler jeg kan bruge), både til og fra arbejde/sport, men også bare fornøjelsesture.

Jeg har valgt ikke at overdrive vildt med træningen/kuren af flere grunde. For det første så har jeg prøvet det før, hvor jeg alt for hurtigt kørte træt i det hele. Men også fordi, at jeg ikke tror kroppen helt kan fatte et hurtigt vægttab og at man meget let kan tage vægten på igen. Hellere et stabilt vægttab, som jeg ikke lige pludseligt tager på igen.

Mit mål er 100kg inden for 3-4 måneder, så jeg kan være fit til næste baseball/softball sæson :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4025 Steffan Rasmussen 15 år siden

Altså no Mo Vaughn style for you?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4026 HonoDelLoce 15 år siden

#4024

Whatever works, dude :)

Det er slet slet heller ikke fordi jeg synes jeg overdriver.. På ingen måde..

På nær i aften har jeg på intet tidspunkt gjort mere end lige nøjagtig det jeg egentlig gad :) I aften var mere en slags .. Ja, statement over for mig selv (jeg har trods alt ikke været på en cykel siden jeg var 13 :D )

I øvrigt vil jeg ti gange hellere cykle på min kondi-cykel.. Så er jeg ikke langt fra hjemmet, hvis der pludselig er et uheld ud af en slags.. Plus jeg kan sidde og se serier imens :D Men jeg forstår skam sagtens, at der kan være masser af grunde til, at man hellere vil ud på en almindelig cykel :) F.eks. lidt natur-nærskab :) Men det får jeg så, når jeg løber i stedet :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4027 dyg 15 år siden

#4025 - Haha, så stor har jeg nu aldrig været :)

#4024 - Helt enig, man skal gøre det der virker bedst for en selv. Jeg har selv forsøgt at løbe, men min ryg brokkede sig gevaldigt, dog regner jeg med at begynde med lidt løb igen inden længe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4028 HonoDelLoce 15 år siden

#4027

Same with me - dog bare knæene, ikke ryggen :)

Men jeg holder løbene ret begrænsede, som jeg også skrev først .. Små ruter, jeg kan holde til flere gange, så jeg kan stoppe lige så snart jeg mærker at .. Ja, at jeg skal stoppe :)

Sjovt nok er der intet med mit knæ overhovedet når jeg cykler.. Det må være de cirkulære bevægelser, der ikke er så anstrengende, som at få smidt 110+kg i bevægelse klods ned over i knæet :D Nu jeg får det sagt/skrevet, er det jo egentlig logisk nok :D

Hey.. Måske vi skulle lave en "Hvad vejer du nu"-tråd ? :D Det kan da ikke passe vi to er de eneste der er godt igang ? (jeg ved f.eks. at også Syndrome er godt igang - og har tabt sig helt sindssygt siden starten af december :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4029 dyg 15 år siden

Jeg formåede at smide 3-4kg på 3 dage i december, men det var pga en ond influenza, så de er desværre taget på igen :(

Der har været en del, der har snakket om vægttab igennem tiderne. Mener Kadann var rigtig godt igang på et tidspunkt, hvordan det endte ved jeg ikke. Men han lød til at have fundet en metode, der virkede rigtig godt for ham.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4030 Bony 15 år siden

Måske skulle der oprettes en "Fitness-tråd". :)

Jeg har besluttet mig for at give mig et fitness abbonnement i forkælelses-gave. Og så kunne der jo lige deles ud af de gode råd i sådan en tråd. Jeg ved hvertfald at JEG får brug for dem, eftersom jeg er helt grøn i spis-sundt-dyrk-motion-tab-vægt branchen. :)

Men godt gået til jer, honodelloce og nayze. Det er altid rart når man ser at sine eskapader har båret frugt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: